Polsat i TVN24 mniej z reklam, TVP2 w górę (TOP10)

W listopadzie br. stacje telewizyjne cennikowo zarobiły z reklam minimalnie mniej niż rok wcześniej. Spory spadek wpływów reklamowych zanotowały Polsat i TVN24, za to ich wzrost osiągnęła m.in. TVP2.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe przychody reklamowe Polsatu były w listopadzie o 9 proc. niższe niż przed rokiem, a TVN24 - o 8,3 proc. niższe. Natomiast Viva Polska zarobiła z reklam aż o 31,3 proc. mniej niż w listopadzie ub.r.

Z drugiej strony wpływy reklamowe TVP2 wzrosły w skali roku o 7,3 proc. Disney Channel zarobił więcej o 18,1 proc., TV4 - o 14,6 proc., a AXN - aż o 38,9 proc. 

Z kolei przychody reklamowe TVN minimalnie się zwiększyły, a w przypadku TVP1 - spadły. Natomiast przychody Cartoon Network wzrosły o 4,6 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski