SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat i TVN24 mniej z reklam, TVP2 w górę (TOP10)

W listopadzie br. stacje telewizyjne cennikowo zarobiły z reklam minimalnie mniej niż rok wcześniej. Spory spadek wpływów reklamowych zanotowały Polsat i TVN24, za to ich wzrost osiągnęła m.in. TVP2.

Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe przychody reklamowe Polsatu były w listopadzie o 9 proc. niższe niż przed rokiem, a TVN24 - o 8,3 proc. niższe. Natomiast Viva Polska zarobiła z reklam aż o 31,3 proc. mniej niż w listopadzie ub.r.

Z drugiej strony wpływy reklamowe TVP2 wzrosły w skali roku o 7,3 proc. Disney Channel zarobił więcej o 18,1 proc., TV4 - o 14,6 proc., a AXN - aż o 38,9 proc. 

Z kolei przychody reklamowe TVN minimalnie się zwiększyły, a w przypadku TVP1 - spadły. Natomiast przychody Cartoon Network wzrosły o 4,6 proc.

Cennikowe wpływy reklamowe stacji telewizyjnych (bez autopromocji)
 XI.2012XI.2011
TVN423 649 310 zł423 459 542 zł
Polsat262 738 800 zł288 825 408 zł
TVP 1205 227 641 zł205 770 062 zł
TVP 2167 371 670 zł155 943 686 zł
Disney Channel44 709 935 zł37 856 795 zł
AXN41 014 325 zł29 534 585 zł
TV 433 956 352 zł29 630 379 zł
TVN 2432 496 036 zł35 453 981 zł
Cartoon Network28 603 805 zł27 331 920 zł
Viva Polska27 319 495 zł39 790 400 zł
monitorowane stacje razem1 555 925 368 zł1 557 175 006 zł

Dołącz do dyskusji: Polsat i TVN24 mniej z reklam, TVP2 w górę (TOP10)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lolek
licze ze za rok w TOP10 znajdzie sie Republika;]
odpowiedź