Polsat wycofuje z internetu kabaret „Młodzi i Moralni”. Tłumaczy to kampanią wyborczą

Z platformy streamingowej i profili społecznościowych Polsatu usunięto ostatnie odcinki show „Kabaret na żywo. Młodzi i Moralni”. Nadawca uzasadnia, że nie chce, żeby jego treści były wykorzystywane w kampanii wyborczej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Na platformie Polsat Box Go nie ma obecnie żadnego odcinka z emitowanego od miesiąca trzeciego sezonu show „Kabaret na żywo. Młodzi i Moralni”. Można oglądać jedynie poprzednie dwa sezony, a także wcześniejszą odsłonę programu, z podtytułem „Nowy skład”.

Podobnie jest na kanale youtube’owym Polsatu: najnowsze skecze z „Młodych i Moralnych” są z wiosny br.

 

Potwierdza to Kabaret Młodych Panów, współtworzący cykl „Kabaret na żywo”. - Zdajemy sobie sprawę, że zostały ściągnięte wszystkie materiały o „Młodych i Moralnych” z Facebooka, YouTuba i platformy Polsatu. Jaki jest powód decyzji, nie wiemy. Również nie został puszczony nasz trzeci skecz, który był nagrywany na czwartkowym nagraniu - przekazali artyści serwisowi Plejada.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-koniec-temptation-island-polska,7169476951541889a ##

Według anonimowych źródeł z produkcji „Kabaretu na żywo” w odcinku pokazanym w zeszłą niedzielę nie znalazł się skecz mocno krytyczny wobec obecnej władzy. Zagrano go wcześniej na próbie, nie wzbudził wtedy zastrzeżeń u realizatorów.

Rzecznik Polsatu mówi o kampanii wyborczej

Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Telewizji Polsat, potwierdził, że nadawca wycofał z internetu ostatnie odcinki „Kabaretu na żywo”. - Nasza decyzja jest związana z tym, że nie chcemy, żeby nasze programy były wykorzystywane przez jakikolwiek podmiot sporu politycznego w toczącej się obecnie kampanii wyborczej. Nasze programy były, a nie powinny być wykorzystywane w trwającej kampanii - uzasadnił.

We wrześniu br. pierwsze trzy odcinki nowego sezonu „Kabaretu na żywo. Młodych i Moralnych” oglądało średnio 1,22 mln osób, co przełożyło się na 9,50 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 8,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,76 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

 

Występ szybko stało się hitem  internecie: na kanale youtube’oym Neo-Nówki ma obecnie 13 mln odtworzeń. Nadal jest też dostępny na kanale Polsatu, gdzie obejrzano go 9,6 mln razy.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wieczor-wyborczy-polsat-polsat-news-sondaz-dorota-gawryluk-bogdan-rymanowski,7169477096752769a ##

We wrześniu br. Polsat Box Go odwiedziło 2,26 mln internautów, spędzając średnio po 2 godziny, 3 minuty i 36 sekund (dane z badania Medianapel). Natomiast kanał youtube’owy Polsat ma 1,3 mln subskrybentów, a zamieszczone tam 8,4 tys. materiałów zanotowało łącznie 1,8 mld odtworzeń.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media