Polsat wycofuje z internetu kabaret „Młodzi i Moralni”. Tłumaczy to kampanią wyborczą

Z platformy streamingowej i profili społecznościowych Polsatu usunięto ostatnie odcinki show „Kabaret na żywo. Młodzi i Moralni”. Nadawca uzasadnia, że nie chce, żeby jego treści były wykorzystywane w kampanii wyborczej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Na platformie Polsat Box Go nie ma obecnie żadnego odcinka z emitowanego od miesiąca trzeciego sezonu show „Kabaret na żywo. Młodzi i Moralni”. Można oglądać jedynie poprzednie dwa sezony, a także wcześniejszą odsłonę programu, z podtytułem „Nowy skład”.

Podobnie jest na kanale youtube’owym Polsatu: najnowsze skecze z „Młodych i Moralnych” są z wiosny br.

 

Potwierdza to Kabaret Młodych Panów, współtworzący cykl „Kabaret na żywo”. - Zdajemy sobie sprawę, że zostały ściągnięte wszystkie materiały o „Młodych i Moralnych” z Facebooka, YouTuba i platformy Polsatu. Jaki jest powód decyzji, nie wiemy. Również nie został puszczony nasz trzeci skecz, który był nagrywany na czwartkowym nagraniu - przekazali artyści serwisowi Plejada.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polsat-koniec-temptation-island-polska,7169476951541889a ##

Według anonimowych źródeł z produkcji „Kabaretu na żywo” w odcinku pokazanym w zeszłą niedzielę nie znalazł się skecz mocno krytyczny wobec obecnej władzy. Zagrano go wcześniej na próbie, nie wzbudził wtedy zastrzeżeń u realizatorów.

Rzecznik Polsatu mówi o kampanii wyborczej

Tomasz Matwiejczuk, rzecznik prasowy Telewizji Polsat, potwierdził, że nadawca wycofał z internetu ostatnie odcinki „Kabaretu na żywo”. - Nasza decyzja jest związana z tym, że nie chcemy, żeby nasze programy były wykorzystywane przez jakikolwiek podmiot sporu politycznego w toczącej się obecnie kampanii wyborczej. Nasze programy były, a nie powinny być wykorzystywane w trwającej kampanii - uzasadnił.

We wrześniu br. pierwsze trzy odcinki nowego sezonu „Kabaretu na żywo. Młodych i Moralnych” oglądało średnio 1,22 mln osób, co przełożyło się na 9,50 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 8,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,76 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

 

Występ szybko stało się hitem  internecie: na kanale youtube’oym Neo-Nówki ma obecnie 13 mln odtworzeń. Nadal jest też dostępny na kanale Polsatu, gdzie obejrzano go 9,6 mln razy.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wieczor-wyborczy-polsat-polsat-news-sondaz-dorota-gawryluk-bogdan-rymanowski,7169477096752769a ##

We wrześniu br. Polsat Box Go odwiedziło 2,26 mln internautów, spędzając średnio po 2 godziny, 3 minuty i 36 sekund (dane z badania Medianapel). Natomiast kanał youtube’owy Polsat ma 1,3 mln subskrybentów, a zamieszczone tam 8,4 tys. materiałów zanotowało łącznie 1,8 mld odtworzeń.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski