SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat Media zastąpi At Media jako broker Superstacji

Z początkiem 2010 roku Polsat Media przejmie sprzedaż czasu reklamowego w Superstacji. Kanał przejęty wiosną przez Polsat kończy współpracę z At Media.

Superstacja zdecydowała się nie przedłużać trwającej od kwietnia 2008 roku współpracy z firmą At Media w zakresie sprzedaży czasu reklamowego. Od początku 2010 roku czas reklamowy w tym kanale sprzedawać będzie Polsat Media, broker Grupy Polsat, która wiosną bieżącego roku przez swoją spółkę Ster przejęła całości udziałów stacji. Przedstawiciele Superstacji i At Media zapewniają, że koniec współpracy wynika właśnie z tej zmiany własnościowej, a nie z niezadowolenia z dotychczasowych kontaktów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polsat Media zastąpi At Media jako broker Superstacji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl