Polsat Media zastąpi At Media jako broker Superstacji

Z początkiem 2010 roku Polsat Media przejmie sprzedaż czasu reklamowego w Superstacji. Kanał przejęty wiosną przez Polsat kończy współpracę z At Media.

pp / pp / pp
pp / pp / pp
Udostępnij artykuł:

Superstacja zdecydowała się nie przedłużać trwającej od kwietnia 2008 roku współpracy z firmą At Media w zakresie sprzedaży czasu reklamowego. Od początku 2010 roku czas reklamowy w tym kanale sprzedawać będzie Polsat Media, broker Grupy Polsat, która wiosną bieżącego roku przez swoją spółkę Ster przejęła całości udziałów stacji. Przedstawiciele Superstacji i At Media zapewniają, że koniec współpracy wynika właśnie z tej zmiany własnościowej, a nie z niezadowolenia z dotychczasowych kontaktów.

pp / pp / pp
Autor artykułu:
pp / pp / pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni