SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat nowym liderem, duży spadek TVN. "Wiadomości" przed "Faktami"

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Article

Udział liderującego Polsatu w okresie od 23 do 29 maja 2016 roku zwiększył się o 0,96 pkt. proc. do 11,86 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Stacja ta na pozycję lidera awansowała z miejsca drugiego.

Z trzeciej na drugą lokatę awansowała TVP1, której udział w analizowanym okresie jednak zmalał o 0,06 pkt. proc. i wyniósł 9,73 proc.

Podium uzupełnia TVN, który tydzień wcześniej był liderem. Wynik tej stacji to 9,67 proc., po spadku o 1,30 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,99 proc.; w dół o 0,11 pkt. proc.).

Warto dodać, że łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 40,76 proc. do 40,25 proc.

Wszyscy 4+

16.05.2016 - 22.05.2016

23.05.2016 - 29.05.2016

Dynamika

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

W pkt. proc.

1

Polsat

626 611

10,90%

675 561

11,86%

0,96%

2

TVP1

563 204

9,79%

554 352

9,73%

-0,06%

3

TVN

630 865

10,97%

550 789

9,67%

-1,30%

4

TVP2

523 201

9,10%

511 988

8,99%

-0,11%

5

TVN24

231 132

4,02%

210 317

3,69%

-0,33%

6

TV PULS

175 909

3,06%

203 052

3,56%

0,50%

7

TV4

201 641

3,51%

189 479

3,33%

-0,18%

8

TVN7

173 469

3,02%

175 372

3,08%

0,06%

9

TVP INFO

184 417

3,21%

170 242

2,99%

-0,22%

10

Puls 2

110 935

1,93%

116 867

2,05%

0,12%

11

TVP Seriale

81 958

1,43%

91 995

1,61%

0,18%

12

TTV

96 682

1,68%

89 862

1,58%

-0,10%

13

TV6

94 371

1,64%

84 395

1,48%

-0,16%

14

Polsat2

88 178

1,53%

82 969

1,46%

-0,07%

15

TVP Rozrywka

64 848

1,13%

70 024

1,23%

0,10%

16

Stopklatka

50 715

0,88%

62 766

1,10%

0,22%

17

Polsat News

63 021

1,10%

61 637

1,08%

-0,02%

18

TVP3

56 211

0,98%

56 409

0,99%

0,01%

19

Polo TV

47 434

0,82%

53 018

0,93%

0,11%

20

Eurosport 1

37 963

0,66%

50 452

0,89%

0,23%

Polsat z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował również w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych). Stacja ta zwiększyła udział o 0,38 pkt. proc. do 13,92 proc. Na drugą lokatę spadł TVN, którego wynik uplasował się na poziomie 11,54 proc., po spadku o 2,04 pkt. proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła Dwójka - udział tej stacji wyniósł 7,22 proc. (w dół o 0,84 pkt. proc.) Tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia Jedynka (do góry 0,32 pkt. proc. do 6,36 proc.).

Wszyscy 16-49

16.05.2016 - 22.05.2016

23.05.2016 - 29.05.2016

Dynamika

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

W pkt. proc.

1

Polsat

300 377

13,54%

310 915

13,92%

0,38%

2

TVN

301 237

13,58%

257 703

11,54%

-2,04%

3

TVP2

178 702

8,06%

161 313

7,22%

-0,84%

4

TVP1

133 903

6,04%

141 975

6,36%

0,32%

5

TV PULS

73 515

3,31%

88 300

3,95%

0,64%

6

TV4

83 951

3,78%

83 474

3,74%

-0,04%

7

TVN7

68 492

3,09%

73 647

3,30%

0,21%

8

TVN24

51 648

2,33%

52 819

2,36%

0,03%

9

Puls 2

49 319

2,22%

50 821

2,27%

0,05%

10

TTV

45 648

2,06%

43 645

1,95%

-0,11%

11

TV6

40 158

1,81%

41 687

1,87%

0,06%

12

TVP Seriale

34 402

1,55%

40 185

1,80%

0,25%

13

Polsat2

33 234

1,50%

34 919

1,56%

0,06%

14

Polo TV

28 209

1,27%

31 075

1,39%

0,12%

15

TVP INFO

24 952

1,12%

28 522

1,28%

0,16%

16

Stopklatka

22 029

0,99%

26 753

1,20%

0,21%

17

Eska TV

20 719

0,93%

26 053

1,17%

0,24%

18

TVP Rozrywka

21 391

0,96%

23 848

1,07%

0,11%

19

TVN Style

23 305

1,05%

22 013

0,99%

-0,06%

20

Discovery

19 851

0,90%

19 073

0,85%

-0,05%

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polsat nowym liderem, duży spadek TVN. "Wiadomości" przed "Faktami"

38 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Madd
Po GW nadchodzi zmierzch Faktów...
odpowiedź
User
nn
Duży spadek Ndinz!
odpowiedź
User
ada
Nie da się oglądać papki w tvn. TVN zalicza glebę. I nie da się tego wytłumaczyć tylko sezonem grillowym bo akurat lemingowaty polsat ma wzrost. Ten spadek to początek końca TVN. Amerykańscy właściciele zaraz zrobią porządek z redaktorzynami w tvn
odpowiedź
User
nn
Bodo - świetny serial, ale za mała promocja w social mediach. Zresztą oglądalność nie jest aż taka ważna. TVP nie powinno się nią aż tak przejmować, bo jest telewizją misyjną.
odpowiedź
User
Autorytet Moralny
Jak widać, czasem warto postraszyć...
odpowiedź