Polsat Play liderem kanałów lifestylowych, TVP Kobieta wyprzedziła TVN Style

W październiku 2023 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych był Polsat Play. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało E!Entertainment, a najwięcej stracił kanał Canal+ Kuchnia - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Polsat Play liderem kanałów lifestylowych, TVP Kobieta wyprzedziła TVN Style
„Chłopaki do wzięcia”; fot. Telewizja Polsat

Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym w październiku 2023 roku wyniósł 0,51 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do października 2022 roku zmalał o 16,39 proc.

Drugie miejsce zajął Polsat Cafe, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 0,44 proc. (spadek o 20 proc.).

TVP Kobieta wyprzedziła TVN Style

Podium, z udziałem wynoszącym 0,33 proc., uzupełnia stacja TVP Kobieta, która awansowała z miejsca czwartego. Wynik kanału się nie zmienił. Stacja ta jako jedyna w zestawieniu dostępna jest naziemnie w całym kraju. 

Na czwartą lokatę spadło TVN Style, które odnotowało spadek o 14,29 proc. do 0,30 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-odbierac-dvb-t-naziemna-telewizja-cyfrowa-jak-odbierac-wydarzenia24,7169463360448641a ##

Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał E!Entertainment, który w zestawieniu był ostatni. Jego wynik zwiększył się o 300 proc. do 0,04 proc.

Z kolei najwięcej straciła stacja Canal+ Kuchnia - w dół o 43,75 proc. do 0,09 proc. udziału. Kanał spadł z lokaty 7. na 10.

grafika

Polsat Play na czele także w 16-49

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w zeszłym miesiącu także należała do kanału Polsat Play. Jego udział wyniósł 0,41 proc., po spadku o 33,87 proc.

Druga była stacja Polsat Cafe (jej udział względem października 2022 roku się nie zmienił), która wyprzedziła kanał TVN Style (w dół o 31,37 proc. do 0,35 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-sportowych-pazdziernik-2023-tvp-sport-lider,7169464520980609a ##

Największym wzrostem także pochwalić się mógł kanał E!Entertainment. Jego udział zwiększył się o 200 proc. do 0,06 proc.

Z kolei najwięcej stracił tutaj kanał Discovery Life - było to 50 proc. do 0,04 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana