SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polska bardziej 'warta swojej ceny' niż USA

Polska jest jednym z krajów najbardziej wartych swojej ceny, wyprzedzając m.in. Stany Zjednoczone - wynika z ogólnoświatowego badania przeprowadzonego w 30 różnych kategoriach przez Weber Shandwick i FutureBrand. Ogółem najlepszą markę ma Australia, która już trzeci raz zwyciężyła w rankingu.

Polska zajmuje piąte miejsce na świecie pod względem oferowania możliwości najatrakcyjniejszych w porównaniu do kosztów - wynika z badania przeprowadzonego przez Weber Shandwick i FutureBrand. Nasz kraj jest bardziej "warty swojej ceny" niż m.in. Stany Zjednoczone, natomiast mniej niż Tajlandia, Indie, Meksyk i Czechy.

Na podstawie ankiety przeprowadzonej w 30 różnych kategoriach za państwo z najlepszą marką uznano Australię, która zwyciężyła w tym zestawieniu już po raz trzeci, wyprzedzając Kanadę i USA.

polska

Badanie atrakcyjności krajów z całego świata zostało po raz czwarty przeprowadzone przez agencję public relations Weber Shandwick oraz FutureBrand, międzynarodową firmę konsultingową wyspecjalizowaną w rozwoju marek. Poszczególne kraje w 30 kategoriach oceniła reprezentatywna pod względem płci grupa respondentów ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Chin, Australii, Japonii, Brazylii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Niemiec i Rosji.

polska

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polska bardziej 'warta swojej ceny' niż USA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl