SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polska bardziej 'warta swojej ceny' niż USA

Polska jest jednym z krajów najbardziej wartych swojej ceny,wyprzedzając m.in. Stany Zjednoczone - wynika z ogólnoświatowegobadania przeprowadzonego w 30 różnych kategoriach przez WeberShandwick i FutureBrand. Ogółem najlepszą markę ma Australia, którajuż trzeci raz zwyciężyła w rankingu.

Polska zajmuje piąte miejsce na świecie podwzględem oferowania możliwości najatrakcyjniejszych w porównaniu dokosztów - wynika z badania przeprowadzonego przez Weber Shandwick iFutureBrand. Nasz kraj jest bardziej "warty swojej ceny" niż m.in.Stany Zjednoczone, natomiast mniej niż Tajlandia, Indie, Meksyk iCzechy.

Na podstawie ankiety przeprowadzonej w 30 różnychkategoriach za państwo z najlepszą marką uznano Australię, którazwyciężyła w tym zestawieniu już po raz trzeci, wyprzedzając Kanadęi USA.

polska

Badanie atrakcyjności krajów z całego świata zostało po razczwarty przeprowadzone przez agencję public relations WeberShandwick oraz FutureBrand, międzynarodową firmę konsultingowąwyspecjalizowaną w rozwoju marek. Poszczególne kraje w 30kategoriach oceniła reprezentatywna pod względem płci gruparespondentów ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Chin,Australii, Japonii, Brazylii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich,Niemiec i Rosji.

polska

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polska bardziej 'warta swojej ceny' niż USA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl