Polska Izba Mleka wybiera agencję do akcji "Ja Cię SERniczę"

Polska Izba Mleka zaprasza agencje do składania ofert na kompleksową realizację projektu informacyjno-edukacyjnego pod hasłem "Ja Cię SERniczę". Z wybraną firmą będzie pracować przez rok.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Zatrudniona przez Polską Izbę Mleka agencja zajmie się m.in. działaniami reklamowymi, prowadzeniem profilu akcji na Facebooku, działaniami public relations, eventami, akcjami samplingowymi. Do jej zadań należeć będzie również organizacja wydarzeń promujących ser 'na słodko", czyli za pomocą ciasta sernik.

Zaplanowany na te działania budżet Polskiej Izby Mleka wynosi 1,07 mln zł. Z tego 420 tys. zł będzie przeznaczone na działania reklamowe, 96 tys. zł na aktywności PR, 257 tys. zł na wydarzenia, 237,5 tys. zł na akcje samplingowe.

Działania reklamowe mają obejmować m.in. telewizję, internet, radio. Wydarzenia promujące ser mają zostać zorganizowane w 5 miastach: Warszawie, Białymstoku, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie.

Oferty moga składać agencje, które mają na koncie co najmniej 3 kampanie o łącznym budżecie 1 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"