Polska jako centrum nowoczesności. Rusza kampania „We did it in Poland”

Rusza „We Did It In Poland” – inicjatywa promującą Polskę jako centrum innowacji i nowoczesnych technologii. Organizatorem projektu jest Fundacja Włączeni Plus, a całość objęta jest patronatem Polskiej Prezydencji w Unii Europejskiej. Kreacje przygotował dom produkcyjny Scprojects.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Polska jako centrum nowoczesności. Rusza kampania „We did it in Poland”
fot. materiały prasowe

Kampania ma na celu przyciągnięcie uwagi międzynarodowych partnerów i inwestorów, prezentując polski rynek jako dynamiczne i konkurencyjne miejsce dla rozwoju technologii. Europejska część staruje 19 marca w Business & Science Poland w Brukseli. Instalacja w formie dwumetrowej makiety Polski prezentuje kluczowe krajowe innowacje, a jej centralnym elementem jest interaktywny pociąg oraz ekrany multimedialne sterowane za pomocą tabletu.

Polska chwali się osiągnięciami technologicznymi

Dzięki temu odwiedzający mogą nie tylko zobaczyć, ale i bezpośrednio doświadczyć polskiej kreatywności i przełomowych technologii.

Kluczowym elementem narracyjnym i wizualnym spotu stał się motyw kart i planszówki, który symbolizuje strategię, wspólnotowość i potrzebę ciągłego rozwoju.

Scprojects odpowiada za pełen proces twórczy spotu – od koncepcji i scenariusza, przez realizację zdjęć, po postprodukcję. Reżyserem spotu jest Karol Wasilewski. Scprojects stoi także za realizacją interaktywnej ekspozycji, która rozszerza ideę kampanii „We Did It In Poland” poza ekran.

– Naszym celem było oddanie energii i determinacji polskich przedsiębiorców oraz naukowców. W ciągu trzech miesięcy przygotowań i trzech dni zdjęciowych w czterech lokacjach stworzyliśmy dwie wersje językowe spotu. Na potrzeby obu wersji, łącznie na planie wykonaliśmy ponad sto ujęć. W realizację zaangażowanych było 40 specjalistów, a wsparcie 12 kluczowych partnerów pozwoliło nam w pełni uchwycić ducha polskiej innowacyjności – mówi Paweł Szeląg, CEO w Scprojects.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style