Polska Organizacja Reklamodawców i K+Group przebadają decydentów marketingu. Rusza Marketing Confidence Index

Wystartowała kolejna inicjatywa badawcza Polskiej Organizacji Reklamodawców i agencji marketingu zintegrowanego K+Group – PL CMO Marketing Confidence Index. To półroczne uzupełnienie raportu PL CMO Survey 2024/2025, które ma na celu sprawdzenie bieżących nastrojów, priorytetów i decyzji marketingowych w polskich firmach.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Polska Organizacja Reklamodawców i K+Group przebadają decydentów marketingu. Rusza Marketing Confidence Index
fot. materiały prasowe

Marketing Confidence Index powstał jako odpowiedź na potrzebę regularnego „sprawdzenia pulsu” wśród liderów biznesu w dobie dynamicznych zmian rynkowych, zmienności budżetów i rosnących oczekiwań względem działów marketingu.

To szybkie, ale pogłębione badanie, które pozwoli zobaczyć, jak zmieniają się kluczowe wyzwania, cele i inwestycje marketingowe w perspektywie półrocznej – opisują jego twórcy.

POR oraz K+Group badają decydentów marketingu

W tej edycji POR oraz K+Group poszerzają próbę badawczą. Oprócz CMO, do udziału w badaniu zostały zaproszone również osoby pełniące funkcje CEO oraz CFO. To podejście ma na celu pokazanie pełniejszego obrazu aktualnych wyzwań oraz zderzenie perspektyw i oczekiwań wobec działań marketingowych wśród różnych grup w ramach organizacji.  

– Widzimy potrzebę częstszego, bardziej dynamicznego sprawdzania nastrojów i priorytetów marketingowych – nie tylko raz do roku. Dlatego uruchamiamy Marketing Confidence Index jako uzupełnienie dużego badania PL CMO. Dzięki udziałowi CEO i CFO możemy pokazać pełniejszy kontekst dla decyzji marketingowych – ich uzasadnienia, wyzwania i zależności budżetowe – mówi Elżbieta Gorajewska, dyrektor zarządzająca Polskiej Organizacji Reklamodawców.

Badanie jest całkowicie anonimowe i przeznaczone dla osób zajmujących kluczowe stanowiska decyzyjne w firmach: dyrektorów marketingu, prezesów i dyrektorów finansowych. Wypełnienie ankiety zajmuje ok. 7 minut, a jej rezultaty pomogą stworzyć przekrojowy raport obrazujący kondycję marketingu w Polsce w połowie 2025 roku.

Link do udziału w badaniu → Kliknij, by wziąć udział 

Raport z wynikami zostanie bezpłatnie udostępniony wszystkim uczestnikom badania. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami