SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polska Organizacja Turystyczna szuka agencji interaktywnej na EXPO 2015

Polska Organizacja Turystyczna planuje internetową kampanię promującą Tydzień Turystyki Polskiej na Światowej Wystawie w Mediolanie EXPO 2015. Do jej przygotowania i realizacji szuka agencji.

Kampania ma odbyć się między 5 a 30 maja br. Obejmować będzie Północne Włochy (Liguria, Piemont, Dolina Aosty, Lombardia, Emilia-Romania, Wenecja Euganejska, Friuli-Wenecja Julijska, Trydent-Górna Adyga).

Wybrana agencja zajmie się przygotowaniem strategii i pomysłu kreatywnego na promocję wydarzenia Tydzień Turystyki Polskiej na Światowej Wystawie w Mediolanie EXPO 2015: Podczas niego prezentowane będą atrakcje turystyczne Polski.

POT chce, by działania w znacznym stopniu wykorzystywały media społecznościowe. Dlatego agencja będzie miała za zadanie prowadzić komunikację oraz aktywizować użytkowników na włoskim fanpage’u miłośników zwiedzania Polski oraz włączyć się do komunikacji prowadzonej na innych fanpage’ach dotyczących EXPO 2015.

Facebook jest priorytetowym kanałem komunikacji medialnej, POT nie wyklucza jednak przeprowadzenia kampanii w innych serwisach społecznościowych.

Wybrana agencja zajmie się również przygotowaniem media planu kampanii oraz rezerwacją i zakupem mediów internetowych (wraz z geotargetowaniem kampanii na obszar północnych Włoch).

Zainteresowane agencje mogą składać swoje oferty do 24 lutego br.

Dołącz do dyskusji: Polska Organizacja Turystyczna szuka agencji interaktywnej na EXPO 2015

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl