SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polska Press Grupa kupiła Przeagencję. „Uzupełnienie oferty rynkowej”

Polska Press Grupa, wydawca gazet i serwisów internetowych o tematyce regionalnej, kupiła 100 proc. udziałów w agencji interaktywnej Przeagencja.

Magdalena Chudzikiewicz Article

- Pojawienie się w portfolio Polska Press znanej i prężnie działającej agencji interaktywnej jest kolejnym etapem budowania grupy multimedialnej - mówi Magdalena Chudzikiewicz, członek zarządu Polska Press Grupy - Przeagencja ma stanowić z jednej strony naturalne uzupełnienie naszej oferty rynkowej, a z drugiej być inkubatorem i driverem e-marketingowego know-how wewnątrz Grupy - dodaje.

Przeagencja działa na rynku od marca 2000 roku. Jej głównymi klientami są Grupa Żywiec, Abbott, Assus Polska, Wyborowa SA, Nestle i Provalliance Polska.

Dotąd w ramach Polska Press Grupy działała agencja Worrking, która została stworzona kilka lat temu. Teraz jej pracownicy przejdą do Przeagencji.

Prezesem przejętej spółki zostanie Marek Stankiewicz, dotychczas chief strategy officer w agencji Workking oraz jednocześnie dyrektor rozwoju biznesu internetowego Polska Press Grupy. Natomiast Wacław Wykrytowicz, dotychczasowy chief business development officer w Przeagencji, pozostaje na stanowisku i jednocześnie pełnić będzie funkcję członka jej zarządu.

Polska Press Grupa jest wydawcą 18 dzienników regionalnych, ponad 100 tygodników lokalnych oraz kilkudziesięciu internetowych serwisów kontentowych i ogłoszeniowych, jak również jest właścicielem ośmiu drukarni.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polska Press Grupa kupiła Przeagencję. „Uzupełnienie oferty rynkowej”

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nick
Sprzed ilu lat jest to zdjęcie?
13 8
odpowiedź
User
Iwona
polska presse niszczy wszystko czego się dotknie,więc i prężnej agencji nei wróżę sukcesu
16 8
odpowiedź
User
zal pl
Pan dyrektor rozwoju chief w końcu będzie mógł popracować z klientem i przykryć porażkę workkliki. Sami siebie inkubuja. A drive z idiotami ...? ... tylko na drugach.
16 8
odpowiedź
User
bania
Gratuluje byłej rzeczniczce prasowej elokwentnej wypowiedzi. Po "monetyzacji kontentu" to kolejny hit: "a z drugiej być inkubatorem i driverem e-marketingowego know-how wewnątrz Grupy".
Stanki jako wyrocznia ;-) Warto przypomnieć, że poprzedni boss słabo na tym wyszedł. Jego podszeptane inwestycje w takie giganty internetu jak langloo, gruper i inne. Brawo dla Pani, pogratulować jej zaniku pamięci!
18 8
odpowiedź
User
bez nicka
" ...być inkubatorem i driverem e-marketingowego know-how wewnątrz Grupy" - o żesz ku.... Co to za zdanie? :-) Zasługuje na medal!
18 8
odpowiedź