Pomponik znów na czele, Plotek bez 2 mln internautów

Po zyskaniu 1,7 mln użytkowników Pomponik wrócił pozycję lidera zasięgowego wśród serwisów o tematyce show-biznesowej, wysuwając się nad Pudelka. Spore wzrosty osiągnęły też Plejada i sekcja o2.pl o show-biznesie, natomiast Plotek kolejny miesiąc z rzędu miał ok. 2 mln odwiedzających mniej niż wcześniej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
3 komentarze
Pomponik znów na czele, Plotek bez 2 mln internautów

W październiku 2024 roku Pomponik (Grupa Polsat-Interia), jako strona www i aplikacja mobilna, przyciągnął 5,96 mln internautów, co dało 20,05 proc. zasięgu. Każdy odwiedzający spędził w witrynie średnio 11 minut i 56 sekund - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Ponad 300 tys. użytkowników mniej miał Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) w wersji przeglądarkowej. Serwis odwiedziło 5,63 mln internautów (18,94 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 31 minut i 4 sekundy. Niżej w zestawieniu są dwie inne witryny należące do Grupy Wirtualna Polska. Przejęty dwa lata temu Jastrząbpost.pl 4,25 mln użytkowników, 14,32 proc. zasięgu oraz 6 minut i 9 sekund średniego czasu korzystania, a sekcja show-biznesowa o2.pl - 3,28 mln odwiedzających, 11,03 proc. zasięgu oraz 5 minut i 42 sekundy średniego czasu.

Dwa serwisy w czołowej dziesiątce ma natomiast Ringier Axel Springer Polska. Plejada.pl przyciągnęła 4,91 mln internautów (16,52 proc. zasięgu), każdego średnio równe 10 minut, zaś dział Fakt.pl o show-biznesie - 4,2 mln użytkowników (14,14 proc. zasięgu), przeciętnie na 6 minut i 29 sekund.

Pułap 5 minut średniego czasu korzystania przekroczył jeszcze Plotek (Agora). Każdy z 2,35 mln internautów (7,92 proc. zasięgu) spędził w nim średnio 6 minut i 37 sekund.

Z kolei Światgwiazd.pl (Iberion) zanotował 3,46 mln użytkowników, 11,65 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 32 sekundy przeciętnego czasu korzystania, Party.pl (Burda Media Polska) - 2,44 mln internautów, 8,21 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 54 sekundy średniego czasu, a sekcja show-biznesowa portalu „Super Expressu” SE.pl (Grupa ZPR Media) - 2,12 mln użytkowników, 7,14 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 21 sekund przeciętnego czasu.

grafika

W porównaniu z wrześniem na Pomponiku liczba internautów poszła w górę o 1,74 mln, czyli 41,3 proc., zaś średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o minutę i 44 sekundy (17 proc.). Dzięki temu witryna wróciła na pozycję lidera zasięgowego, wyprzedzając Pudelka, który zanotował niewielkie zmiany: spadek liczby odwiedzających o 89,4 tys. (1,5 proc.) oraz wzrost przeciętnego czasu korzystania o 2 minuty i 17 sekund (7,9 proc.).

Plejada.pl zyskała 501,2 tys. użytkowników (11,4 proc.) przy spadku średniego czasu spędzonego przez każdego o 19 sekund (3,1 proc.), a sekcja show-biznesowa o2.pl - 615,6 tys. internautów (23,1 proc.) i 57 sekund przeciętnego czasu (20 proc.).

Kilka witryn miało mniej użytkowników niż miesiąc wcześniej. Jastrząbpost.pl zanotował spadek o 141,1 tys. odwiedzających (3,2 proc.) i wzrost o 11 sekund średniego czasu korzystania (3,1 proc.), Party.pl - spadek o 146,8 tys. użytkowników (5,7 proc.) użytkowników przy wzroście przeciętnego czasu o minutę i 14 sekund (46,2 proc.), a dział SE.pl o show-biznesie - spadek o 156,5 tys. odwiedzających (6,9 proc.) i wzrost o 14 sekund średniego czasu (7,5 proc.).

Plotek bez 2 mln użytkowników

W obu statystykach zmalały natomiast wyniki sekcji show-biznesowej Fakt.pl i Światgwiazd.pl. Pierwszy serwis stracił 47 tys. użytkowników (1,1 proc.) oraz 37 sekund przeciętnego czasu korzystania (9,5 proc.), zaś drugi - 115,5 tys. odwiedzających (3,2 proc.) i 43 sekundy średniego czasu (13,6 proc.).

Plotek miesiąc do miesiąca zyskał 174,6 tys. internautów (8 proc.) przy spadku przeciętnego czasu spędzonego przez każdego o 9 sekund (2,3 proc.). Jednak serwis nadal ma dużo mniej odwiedzających niż wcześniej. W sierpniu br. przyciągnął 4,35 mln internautów, a w lipcu - 4,78 mln.

grafika
Komentarze (3)
Kmicic
9 lat temu

@Ellen - „PiS ma stronnicze wszystkie media publicznej TV, ma TV Trwam, TV Republika.... to czemu PO i Nowoczesna nie mogą mieć w pełni tak samo stronniczych mediów?” A TVN i Onet to co?! Dwa najbardziej stronnicze, pełowskie mendia!

Demokracja się kłania
9 lat temu

Lis to ty trzęsiesz portkami. Kasujecie mnie praktycznie zawsze. Kto tu się trzęsie? Ten portal ma zwolenników mniej niż zero i podejrzewam że twój program również.. Rząd się uczy, nie opiera się na koleżkach a ty ciągle tak. Formuła do wyzerowania się, którą prowadzisz. I czy będziesz czy nie. Warto skończyć z tym kasowaniem. Tym bardziej że czytam że nie tylko mnie. Jestem wielkim narodowcem wtedy kiedy trzeba a i zostanę katoliczką wtedy kiedy zobaczę taką potrzebę. Nie ma miejsca na podziały, które inicjujecie. Trzeba to zgłosić najlepiej masowo.

conf
9 lat temu

@ ellen przeciez juz maja;) tylko wyraznie azymut wspierania obrany teraz na nowoczesnych i dobicie po- czy sie uda ? wątpie - nowoczesna to partia typowo telewizyjna nastawiona na dorobionego liberała z wielkich miast- to jest gora 10%. w polsce wygrywa się wybory w miastach i gminach do 25 tys ludzi. @tomasz łącki - w pełni popieram twoje obawy- proszę sobie wyobrazić że już kilka miesięcy po przejeciu władzy przez tych faszystów widziałem czołgi na ulicach, no po prostu gorzej niż za głebokiej komuny, myślałem że zaczną po prost strzelać do ludzi!!!! co prawda to było SWIETO WOSKA POLSKIEGO ale zawsze;):):)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"