SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ponad 25 tys. zgłoszeń z 87 krajów na festiwal Cannes Lions 2022

Łącznie 25 464 zgłoszeń z 87 krajów będzie konkurować w rozpoczynającym się właśnie Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions.

- To dla nas zawsze kluczowy moment, ponieważ zgłoszone prace zapewniają przekonujący wgląd w globalny krajobraz kreatywnego marketingu. W nadchodzących dniach Festiwalu nasi jurorzy będą kuratorami pracy godnej Lions i wyznaczą globalny punkt odniesienia, który popchnie nas w nadchodzący rok - powiedział Simon Cook, dyrektor generalny Cannes Lions.

Największy wzrost liczby zgłoszeń - o 83 proc. rok do roku -  odnotowano w kategorii Creative Effectiveness Lions. W sumie zgłoszono 258 projektów z 30 krajów. Zdaniem organizatorów to pokazuje wartość kreatywności jako dźwigni wzrostu biznesu.

Liczba wpisów do Creative Commerce Lions wzrosła o 11 proc. r/r dzięki 374 wpisom z 37 krajów.  - Handel to dziedzina, która eksplodowała w ciągu ostatnich dwóch lat. Kreatywność odgrywa teraz rolę na każdym etapie podróży klienta, oferując markom więcej możliwości łączenia się z konsumentami w sposób, którego nigdy wcześniej nie widzieliśmy. Z niecierpliwością czekamy na prace, które pojawią się w tym roku i wyznaczają punkt odniesienia w tej nowej i ekscytującej przestrzeni - skomentował Simon Cook.

Nadesłano 402 zgłoszenia z Ukrainy, które zostały przyjęte bezpłatnie.

Członkowie jury z całego świata zebrali się w Cannes, aby ocenić i nagrodzić kreatywność na światowym poziomie. Zwycięzcy Lwów będą ogłaszani podczas wieczornych pokazów nagród odbywających się przez cały festiwal, zaplanowany od 20 od 24 czerwca br.

Dołącz do dyskusji: Ponad 25 tys. zgłoszeń z 87 krajów na festiwal Cannes Lions 2022

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl