Ponad 5,4 mln zł na promocję Funduszy Europejskich, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju zaczęło przetarg

Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju szuka w przetargu agencji, która zajmie się długofalową obsługą promocyjną marki Fundusze Europejskie. Zwycięska firma zajmie się realizacją zleconych przez resort działań w tym i w przyszłym roku. Ich budżet wynosi ponad 5,4 mln zł netto.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Celem przetargu jest wyłonienie firmy, która zrealizuje zintegrowaną, długofalową i dopasowaną do wszystkich kanałów komunikacji kampanię informacyjną i skierowaną do wskazanych grup docelowych. Tematem kampanii będzie prezentacja oferty Funduszy Europejskich dostępnej w latach 2018 i 2019, promocja dobrych praktyk oraz realizacja działań edukacyjnych.

Budżet tych działań wynosi dokładnie 5 443 902,44 zł netto.

Wybrana agencja będzie pracować dla resortu do końca stycznia 2020 roku. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 22 maja br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Res Futura odpowiada na oskarżenia IMM o dezinformację. "Niepotrzebna przepychanka"

Res Futura odpowiada na oskarżenia IMM o dezinformację. "Niepotrzebna przepychanka"

W Australii zakaz social mediów dla dzieci. Jak działa? Które inne kraje go chcą?

W Australii zakaz social mediów dla dzieci. Jak działa? Które inne kraje go chcą?

Nowe pakiety dla polskich użytkowników Amazon Prime Video

Nowe pakiety dla polskich użytkowników Amazon Prime Video

Co z sylwestrem Republiki? Sakiewicz: gwiazdy ustalone w 90 proc.

Co z sylwestrem Republiki? Sakiewicz: gwiazdy ustalone w 90 proc.

Te serwisy i aplikacje odwiedza najwięcej Polaków. Temu mocno w dół

Te serwisy i aplikacje odwiedza najwięcej Polaków. Temu mocno w dół

"Magda gotuje Internet" w styczniu na antenie TVN. Jest data premiery

"Magda gotuje Internet" w styczniu na antenie TVN. Jest data premiery