SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Postaw na milion” po przeniesieniu do TVP1 zyskał 330 tys. widzów

Nowy sezon „Postaw na milion” emitowany w TVP1 ogląda średnio 1,37 mln widzów, o 330 tys. osób więcej odcinki pokazywane w analogicznym okresie rok wcześniej w TVP2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Łukasz Nowicki w „Postaw na milion”; fot. Endemol Shine PolskaArticle

Telewizja Polska wraz z początkiem jesiennej ramówki ub.r. postanowiła przenieść „Postaw na milion” z Dwójki do Jedynki. Teleturniej jednak praktycznie nie zmienił swojego pasma względem poprzednich sezonów.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Średnia widownia pierwszych sześciu premierowych odcinków „Postaw na milion” na antenie TVP1 w wiosennej ramówce 2020 roku (w okresie od 29 lutego do 4 kwietnia o godz. 18.30) wyniosła 1,37 mln osób. Przełożyło się to na 10,08 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 6,04 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię do tej pory zgromadziła emisja teleturnieju z 7 marca br. Przyciągnęła przed telewizory 1,51 mln osób.

Dla porównania, w analogicznym okresie rok wcześniej „Postaw na milion” po sześciu pierwszych odcinkach (w okresie od 2 marca do 20 kwietnia 2019 roku) w TVP2 oglądało średnio 1,04 mln widzów. Przełożyło się to na 8,01 proc. udziału 4+ i 6,72 proc. w 16-49. Audycja po przeniesieniu do Jedynki zyskała 340 tys. oglądających.

„Postaw na milion” to teleturniej emitowany na antenie TVP2 od 5 marca 2011 roku. Od jego startu jest prowadzony przez Łukasza Nowickiego. Jego formuła opiera się na brytyjskim formacie „The Million Pound Drop Live”.

W programie dwóch spokrewnionych ze sobą graczy staje do gry jako drużyna. Uczestnicy walczą o główną wygraną - milion złotych.

Producentem cyklu jest Endemol Shine Polska. Format produkowany jest w ponad 50 krajach m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji i USA. Nagrania do polskiej edycji show odbywają się w Krakowie.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Postaw na milion” po przeniesieniu do TVP1 zyskał 330 tys. widzów

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
psiara
estetyczny program,który sie całkiem miło ogląda
odpowiedź
User
Mirek Świrek
Dobry ruch chociaż sam teleturniej dziwny
odpowiedź
User
widz
Jedyne wady tego programu to brak HD i montaż gier zrobiony w taki sposób, że jak już ktoś dojdzie do finału to tylko ostatnia para. Powinno być jak w pierwszym sezonie: odcinki nagrywane normalnie i jak zabraknie czasu antenowego to kontynuacja gry w następnym odcinku.
odpowiedź