SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Potrójna rekomendacja” w kampanii Dunlop

W internecie startuje kampania reklamowa opon Dunlop. Akcję – obejmującą m.in. konkurs „Potrójna rekomendacja” – przygotowała agencja Upgrade Marketing.

Rozpoczęta właśnie internetowa kampania reklamowa Dunlop ma na celu wzmocnienie wizerunku tej marki. Jednocześnie akcja informuje, że opony Dunlop SP Winter Sport 3D uzyskały najwyższą rekomendację w teście niemieckiego automobilklubu ADAC. W ramach kampanii na Facebooku prowadzony jest konkurs „Potrójna rekomendacja”, w którym można wygrać zwrot pieniędzy za zakup opon Dunlop oraz nagrody związane z tą marką.



Akcja reklamowa obejmuje witryny o ogólnym zasięgu 7 mln użytkowników, m.in. Gazeta.pl, WP.pl i AutoSwiat.pl. Kampanię na zlecenie Goodyear Dunlop Tires Polska przygotowała agencja Upgrade Marketing.

Dołącz do dyskusji: „Potrójna rekomendacja” w kampanii Dunlop

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl