„Potrójna Szkocka” promuje Grant’s

Rusza wizerunkowa kampania reklamowa whisky Grant’s. Głównym elementem akcji pod hasłem „Czas zwalnia, gdy płynie Grant’s” jest promocja konsumencka „Potrójna Szkocka”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie wizerunkowa kampania whisky Grant’s podkreśla, że jest ona produkowana w Szkocji, od początku swojego istnienia przez tę samą firmę rodzinną. W ramach akcji – prowadzonej pod hasłem „Czas zwalnia, gdy płynie Grant’s” – ruszyła promocja „Potrójna Szkocka”. Należy w niej przesyłać zdjęcia i filmiki odnoszące się do miejsc, w których „czas płynie wolniej”.

grafika

Konkurs – obejmujący największe hipermarkety w Polsce oraz serwis internetowy potrojnaszkocka.pl – wspierają działania reklamowe w punktach sprzedaży (końcówki regału, neckhengery, ulotki konkursowe, foldery wizerunkowe, animacje z hostessami), internecie oraz w ramach public relations. Strategię PR promocji – zaplanowanej do końca czerwca – przygotowała i realizuje agencja Q&AConsulting.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana