'Powiedz tak; w internecie

Firma Tchibo rozpoczęła działania reklamowe z wykorzystaniem internetu

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Partnerem Tchibo przy realizacji kampanii została agencja SUPERMEDIA Interactive, która odpowiada za wizualną część sieciowego przekazu reklamowego.

Kampania rozpoczęła się 1 marca i skierowana jest do osób młodych, aktywnych, głównie kobiet między 20 a 35 rokiem życia. Promocja została zorganizowana w oparciu o konkurs na najlepsze opowiadanie o własnych zaręczynach. Autorki trzech najciekawszych prac, wyjadą na romantyczny weekend z osobą towarzyszącą do Paryża - miasta miłości.

Informacje o konkursie przekazywane są m.in. za pośrednictwem kampanii teaserowej na najpopularniejszych portalach kierowanych do kobiet. Działania mają na celu poinformowanie odbiorców o realizowanej promocji oraz budowanie wizerunku marki Tchibo.

Kampania trwać będzie do 29 marca. Zrealizowana jest w oparciu o kreacje autorstwa SUPERMEDIA Interactive, która przygotowała również elementy promocyjne na stronie www.tchibo.pl

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK