SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Powstała gra „Gwóźdź programu” na kanwie wypadku w „Pytaniu na Śniadanie”

Warszawska agencja interaktywna SpinHouse - na fali zainteresowania wypadkiem na planie „Pytania na śniadanie” w TVP2 z udziałem iluzjonisty Marcina Połoniewicza (Pan Ząbek) i Marzeny Rogalskiej - przygotowała grę internetową „Gwóźdź programu”.

Article

Gra „Gwóźdź programu” jest dostępna na stronie agencji interaktywnej SpinHouse. To prosta rysunkowa gra odzwierciedlająca wypadek z programu „Pytanie na Śniadanie”, który miał miejsce na antenie TVP2 w minioną sobotę.

Bohaterami gry są postaci przypominające prezenterów „PnŚ” - Marzenę Rogalską i Tomasza Kammela - oraz iluzjonisty Pana Ząbka.

Gracz klikając w papierowe torebki znajdujące się na narysowanym blacie musi jak najwięcej razy uniknąć przebicia ręki prezenterki ukrytym w jednej z toreb gwoździem. Za każde pomyślne wykonanie sztuczki otrzymuje się jeden punkt. Gra kończy się gdy dochodzi do wypadku, takiego jak na planie programu TVP2. Gdy gwóźdź wbija się w rękę prezenterki słychać najpierw krzyk Rogalskiej, a potem słynne już słowa Pana Ząbka - "K...a, przepraszam!".

- Zespół naszej agencji w wolnej chwili postanowił zrobić coś ciekawego w związku z wydarzeniami szeroko komentowanymi przez internautów. To nasza forma reakcji na ten incydent. W jeden dzień stworzyliśmy prostą grę, która po prostu ma być formą chwilowej rozrywki, niczym więcej - stwierdza w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Marek Nowicki, dyrektor zarządzający agencją SpinHouse.

W ciągu 24 godzin od momentu pojawienia się w sieci, w grę „Gwóźdź programu” zagrało 110 tys. użytkowników.

Według danych Nielsen Audience Measurement w pierwszym kwartale br. średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” wynosiła 391 110 widzów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Powstała gra „Gwóźdź programu” na kanwie wypadku w „Pytaniu na Śniadanie”

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marketer
to się nazywa dobry pomysł!!!
25 10
odpowiedź
User
Sebastian
Weźcie już nie gadajcie o tym , bo to już powoli robi się nudne
11 17
odpowiedź
User
Zettabajt
Przy okazji agencja się wylansuje.
19 9
odpowiedź
User
Michał
Masakra z tym gwoździem programu ;) Już nawet na bazie tego wypadku robi się piwo o takiej nazwie. Nie mogę się doczekać, żeby spróbować... oby tylko nie było w nim gwoździ.
17 9
odpowiedź
User
q
Jaka telewizja, taki gwóźdź programu.
18 10
odpowiedź