SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pożegnaj wysokie ceny biletów” w kampanii PLL LOT

W radiu, prasie, internecie i ambiencie rusza kampania reklamowa oferty first minute w PLL LOT. Akcję pod hasłem „Pożegnaj wysokie ceny biletów” przygotowały agencje DDB i MRM Worldwide oraz dom mediowy Universal McCann.

„Pożegnaj wysokie ceny biletów” w kampanii PLL LOT

Startująca właśnie kampania reklamowa oferty first minute w PLL LOT podkreśla, że rezerwacja biletu z przynajmniej 45-dniowym wyprzedzeniem umożliwia jego zakup w taryfie PromoLOT, czyli w  cenie od 99 zł po Polsce i od 169 zł po Europie w jedną stronę. Celem działań prowadzonych pod hasłem „Pożegnaj wysokie ceny biletów” jest uświadomienie odbiorcom, że niskie ceny biletów są w ich zasięgu, jeżeli tylko odpowiednio wcześnie zaplanują podróż.

Akcja jest prowadzona radiu (główne rozgłośnie), prasie (gazety codzienne), internecie (najpopularniejsze serwisy) oraz w ramach działań ambientowych obejmujących m.in. wypuszczenie w dół tysięcy balonów reklamujących tę ofertę z dachów najwyższych biurowców w Warszawie. Realizacją kampanii – zaplanowanej do 2 marca – zajmuje się agencja reklamowa DDB, kreacje internetowe przygotowała agencja interaktywna MRM Worldwide, a media zaplanował dom mediowy Universal McCann.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Pożegnaj wysokie ceny biletów” w kampanii PLL LOT

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kamil
natomist z ameryki do europy musimy powiedziec "Witajcie nowe wysokie ceny"
horror za lot do warszawy lot sobie zyczy w lipcu $1860 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
to rekord wsrod przewoznikow europejskich
odpowiedź