„Pożegnaj wysokie ceny biletów” w kampanii PLL LOT

W radiu, prasie, internecie i ambiencie rusza kampania reklamowa oferty first minute w PLL LOT. Akcję pod hasłem „Pożegnaj wysokie ceny biletów” przygotowały agencje DDB i MRM Worldwide oraz dom mediowy Universal McCann.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa oferty first minute w PLL LOT podkreśla, że rezerwacja biletu z przynajmniej 45-dniowym wyprzedzeniem umożliwia jego zakup w taryfie PromoLOT, czyli w  cenie od 99 zł po Polsce i od 169 zł po Europie w jedną stronę. Celem działań prowadzonych pod hasłem „Pożegnaj wysokie ceny biletów” jest uświadomienie odbiorcom, że niskie ceny biletów są w ich zasięgu, jeżeli tylko odpowiednio wcześnie zaplanują podróż.

grafika

Akcja jest prowadzona radiu (główne rozgłośnie), prasie (gazety codzienne), internecie (najpopularniejsze serwisy) oraz w ramach działań ambientowych obejmujących m.in. wypuszczenie w dół tysięcy balonów reklamujących tę ofertę z dachów najwyższych biurowców w Warszawie. Realizacją kampanii – zaplanowanej do 2 marca – zajmuje się agencja reklamowa DDB, kreacje internetowe przygotowała agencja interaktywna MRM Worldwide, a media zaplanował dom mediowy Universal McCann.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję