SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Praktikomania” - Praktiker reklamuje „szał wielkich okazji” (wideo)

Pod hasłem „Praktikomania - Szał wielkich okazji!” rozpoczęła się kampania reklamowa elektromarketów Praktiker. Akcję przygotowały firmy Turkus Power, Havas Engage Warsaw i Maxus.

Kampania „Praktikomania - Szał wielkich okazji!” prezentuje produkty z oferty sklepów Praktiker dostępne obecnie w promocyjnych cenach. W reklamach artykuły te zostają przedstawione w olbrzymich rozmiarach i nietypowym dla nich otoczeniu, np. plafon przypominający UFO, zlew w roli ekskluzywnego basenu czy kabina prysznicowa zacumowana niczym jacht.

W spotach telewizyjnych pojawia się zaradny Maciej Gajwer, znany z poprzednich kampanii Praktikera.

Akcja reklamowa, zaplanowana do 30 marca, obejmuje telewizję, outdoor (billboardy produktowe), internet (m.in. strona praktiker.pl) oraz materiały BTL (gazetka promocyjna, reklamy w marketach Praktiker).

Kreację kampanii przygotowała agencja Turkus Power Havas, kreacją i produkcją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Engage Warsaw, media zaplanował i kupił dom mediowy Maxus, a działania public relations prowadzi agencja Kuźnia PR.

Dołącz do dyskusji: „Praktikomania” - Praktiker reklamuje „szał wielkich okazji” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl