SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Prawda czy fałsz” w kampanii Gerber DoReMi

W prasie, internecie i punktach sprzedaży startuje kampania reklamowa posiłków i  przekąsek Gerber DoReMi (Nestlé Nutrition). Akcję - opartą na idei kreatywnej „Prawda czy fałsz” - przygotowały firmy Legend Group i MEC.

Kampania Gerber DoReMi - nowej marki posiłków i przekąsek przeznaczonych dla dzieci po 1. roku życia - podkreśla, że stanowią one podstawę właściwie zbilansowanej diety gwarantującej prawidłowy i zdrowy rozwój. Głównym celem akcji jest uświadomienie matkom niemowlaków, że „dorosłe jedzenie” nie jest jeszcze odpowiednie dla takich dzieci, ponieważ nie dostarcza im wszystkich niezbędnych składników odżywczych. Pomysł kreatywny „Prawda czy fałsz” ma skłonić każdą mamę do zastanowienia się nad tym, czy jej przekonania dotyczące żywienia dzieci w wieku od 1 do 3 lat są prawdziwe.

Akcja reklamowa rusza 4 lipca, obejmując prasę (czasopisma kobiece i parentingowe), internet oraz punkty sprzedaży. Kreację kampanii przygotowała agencja Legend Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: „Prawda czy fałsz” w kampanii Gerber DoReMi

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl