„Prawda czy fałsz” w kampanii Gerber DoReMi

W prasie, internecie i punktach sprzedaży startuje kampania reklamowa posiłków i  przekąsek Gerber DoReMi (Nestlé Nutrition). Akcję - opartą na idei kreatywnej „Prawda czy fałsz” - przygotowały firmy Legend Group i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Gerber DoReMi - nowej marki posiłków i przekąsek przeznaczonych dla dzieci po 1. roku życia - podkreśla, że stanowią one podstawę właściwie zbilansowanej diety gwarantującej prawidłowy i zdrowy rozwój. Głównym celem akcji jest uświadomienie matkom niemowlaków, że „dorosłe jedzenie” nie jest jeszcze odpowiednie dla takich dzieci, ponieważ nie dostarcza im wszystkich niezbędnych składników odżywczych. Pomysł kreatywny „Prawda czy fałsz” ma skłonić każdą mamę do zastanowienia się nad tym, czy jej przekonania dotyczące żywienia dzieci w wieku od 1 do 3 lat są prawdziwe.

grafika

Akcja reklamowa rusza 4 lipca, obejmując prasę (czasopisma kobiece i parentingowe), internet oraz punkty sprzedaży. Kreację kampanii przygotowała agencja Legend Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe