SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Prawo ironii losu reklamuje ubezpieczenia mieszkaniowe w PZU (wideo)

W telewizji, radiu, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamująca pakiet ubezpieczeń mieszkaniowych w PZU. Akcję przygotowały firmy Leo Burnett, K2, Stralink, ACR i Clos Brothers.

Rozpoczęta właśnie kampania ubezpieczeń mieszkaniowych w PZU reklamuje, że w ramach tej oferty otrzymuje się pieniądze na remont zniszczonego mieszkania również, jeśli szkody nie zostały spowodowane z winy właściciela. Przekaz podkreśla, że koszt takiego pakietu zaczyna się od 15 zł miesięcznie.


Poszczególne reklamy pokazują, że nawet jeżeli uważa się w mieszkaniu na różne rzeczy, szkody mogą przyjść z zewnątrz. To kolejna kampania PZU pokazująca prawo ironii losu - w poprzedniej reklamowany był Plan na życie w PZU Życie (zobacz ten spot).

Jednocześnie obecna kampania jest ostatnią przygotowaną dla PZU przez Leo Burnett. Ubezpieczyciel prowadzi już przetarg na obsługę reklamową, do którego nie zaprosił tej agencji (więcej na ten temat).


Akcja reklamująca ubezpieczenia mieszkaniowe obejmuje telewizję (stacje TVP, TVN i Polsatu, kanały tematyczne, m.in. z oferty Discovery), radio (RMF FM, Radio ZET, stacje lokalne), internet (m.in. interia.pl, dom.gratka.pl i google.pl) oraz outdoor (siatki wielkoformatowe na budynkach i citilighty). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca listopada - przygotowały agencje Leo Burnett, Clos Brothers (outdoor) i K2 (internet), natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Stralink i ACR.

Dołącz do dyskusji: Prawo ironii losu reklamuje ubezpieczenia mieszkaniowe w PZU (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl