„Prestiż, przestrzeń, perfekcja” reklamują Mitsubishi Outlandera (wideo)

W najważniejszych mediach ruszyła kampania reklamowa nowego modelu samochodu Mitsubishi Outlander. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Prestiż, przestrzeń, perfekcja”, przygotowały firmy Schulz Brand Friendly i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od 15 października kampania reklamowa nowego Mitsubishi Outlandera podkreśla jego przestronność, japońską niezawodność, ekskluzywne wnętrze i nowoczesną linię nadwozia. Reklamy przekonują, że samochód ten cechują najwyższą jakość wyposażenia oraz innowacyjne rozwiązania konstrukcyjne i technologiczne.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, prasę, internet i radio. Kreacją i produkcją kampanii zajęła się agencja Schulz Brand Friendly, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu