Stephen Taylor dyrektorem marketingu HMD Global

Stephen Taylor został dyrektorem marketingu w firmie HMD Global, produkującej telefony i smartfony Nokia.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W HMD Global Stephen Taylor będzie odpowiedzialny za strategię marketingową całej firmy, a także poszczególnych produktów z szerokiego portfolio smartfonów i telefonów klasycznych marki Nokia. Nowy dyrektor marketingu będzie raportował bezpośrednio do Floriana Seiche, CEO HMD Global.

- Wierzę, że bogate doświadczenie Stephena, jego umiejętności przywódcze i podejście oparte na współpracy pomogą nam nie tylko realizować bardziej skuteczne kampanie, ale także poszerzać naszą społeczność i zwiększać obecność w mediach społecznościowych - powiedział Florian Seiche, CEO HMD Global.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ruben-lehmann-wiceprezes-hmd-global-na-europe ##

Taylor z doświadczeniem w PayPal i Samsungu

Przed dołączeniem do firmy Taylor był dyrektorem marketingu regionu EMEA (kraje Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki) w firmie PayPal, gdzie odpowiadał za modernizację podejścia do marketingu w obszarze digital. Wcześniej odpowiadał w Europie za marketing Samsunga, miał wkład w transformację marki w takich obszarach jak e-commerce czy media społecznościowe. Taylor rozpoczynał swoją karierę, pracując m.in. dla marki Gillette.

Poprzednim globalnym dyrektorem marketingu HMD Global był Pekka Rantala, który rozstał się z koncernem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej