SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Produkty pochodzące z obiegu zamkniętego w ofercie Kauflandu

Do oferty sieci sklepów Kaufland Polska wprowadzone zostaną produkty K-Classic wykonane w co najmniej 95 proc. z plastiku pochodzącego z recyklingu. Artykuły powstały we współpracy z PreZero – spółką, która również należy do Grupy Schwarz.

Article

Kosze na śmieci, organizery oraz pojemniki do przechowywania rzeczy będą dostępne w sklepach Kaufland od 16 września do wyczerpania zapasów.

Produkty zostały wprowadzone do oferty sieci dzięki współpracy z drugą spółką należącą do Grupy Schwarz w ramach strategii REset Plastic – firmą PreZero odpowiedzialną za zarządzanie utylizacją i recyklingiem.

Plastikowe odpady pozyskane przez PreZero z gospodarstw domowych zostały oczyszczone, rozdrobnione a następnie przetopione i przerobione na granulat. Z przetworzonego w ten sposób surowca powstały artykuły przyjazne dla środowiska.

Firmy dają drugie życie plastikowi, który jest już w obiegu, i przez to przyczyniają się do ograniczenia ilości odpadów, a także emisji dwutlenku węgla związanej z produkcją tworzyw sztucznych.

- Do strategii REset Plastic podchodzimy w sposób kompleksowy i wspólnie z innymi podmiotami Grupy Schwarz poszukujemy innowacyjnych rozwiązań, dzięki którym realizujemy wizję – „Mniej plastiku – obieg zamknięty”. Nowe produkty, które wprowadziliśmy do oferty we współpracy z PreZero, są tego wyraźnym dowodem – podsumowuje Maja Szewczyk, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Kaufland Polska.

W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów i zatrudnia ok. 139 000 pracowników. W Polsce sieć ma aktualnie 228 marketów i zatrudnia ok. 14 000 pracowników.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Produkty pochodzące z obiegu zamkniętego w ofercie Kauflandu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl