SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pytanie na śniadanie” najchętniej oglądane, „Nowy dzień” z największym spadkiem

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w maju br. wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 pozycję lidera zajęło „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Gospodarze „Pytania na śniadanie”; fot. TVPArticle

W maju 2022 roku średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” wyniosła 372 tys. osób przy 7,73 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. „Pytanie na śniadanie” rozpoczyna się o godz. 7.30.

Magazyn TVP miał o 66 tys. widzów mniej niż rok wcześniej.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęło konkurencyjne „Dzień dobry TVN”, które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 356 tys. osób, co przełożyło się na 7,45 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn TVN śledziło 379 tys. widzów (przy udziale wynoszącym 7,46 proc.), co oznacza spadek o 23 tys. oglądających. „Dzień dobry TVN” oglądać można codziennie o godz. 8.00.

Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który niezmiennie pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. W maju 2022 roku jego widownia wyniosła 217 tys. osób, a jego udział - 6,91 proc. Program względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 83 tys. widzów - najwięcej wśród wszystkich magazynów. „Nowy dzień z Polsat News” można równolegle również oglądać w newsowym kanale Telewizji Polsat.

„Dzień dobry TVN” na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem zestawienia magazyn „Dzień dobry TVN” w maju br. miał 146 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. spadek o 32 tys. oglądających).

Drugie było „Pytanie na śniadanie” (spadek o 14 tys. do 113 tys. oglądających), a trzeci był „Nowy dzień z Polsat News” (w dół o 34 tys. do 70 tys. widzów).

„Dzień dobry TVN” aktualnie prowadzą następujące duety: Ewa Drzyzga i Agnieszka Woźniak-Starak, Paulina Krupińska i Damian Michałowski, Marcin Prokop i Dorota Wellman, Anna Kalczyńska i Andrzej Sołtysik oraz Małgorzata Ohme i Filip Chajzer.

Z kolei gospodarzami „Pytania na śniadanie” są: Ida Nowakowska-Herndon i Tomasz Wolny, Izabella Krzan i Tomasz Kammel, Małgorzata Tomaszewska i Aleksander Sikora, Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski oraz Małgorzata Opczowska w towarzystwie Łukasza Nowickiego na zmianę z Robertem El Gendy.

Dołącz do dyskusji: „Pytanie na śniadanie” najchętniej oglądane, „Nowy dzień” z największym spadkiem

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mikołaj
A najlepsze jest to że w TVP1 puszczane w kółko seriale - Ranczo, Alex i Ojciec Mateusz mają w tym czasie wyższą oglądalność niż zarówno Pytanie na Śniadanie czy Dzień dobry TVN.
odpowiedź
User
seba
A najlepsze jest to że w TVP1 puszczane w kółko seriale - Ranczo, Alex i Ojciec Mateusz mają w tym czasie wyższą oglądalność niż zarówno Pytanie na Śniadanie czy Dzień dobry TVN.


Ranczo jest inteligentniejszą produkcją niż tv śniadaniowa, zwłaszcza na tvn, gdzie produkt placement, śmieszne ustawki celebrytów i 2 tony reklam gratis a ten celebryta jak się tam pojawia to zapłacił i całkiem przypadkiem coś swojego zareklamować musi
odpowiedź
User
Tobek
Nudne pytanie na śniadanie oglądać nie idzie same kłamanie wszystko
odpowiedź