SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Przekąski Star zamiast Star Chips. Nowe opakowania i kampania (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek przekąski Star, stanowiące rozszerzenie dotychczasowych chipsów Star Chips (produkuje je PepsiCo). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy BBDO Warszawa i Media Direction OMD.

Marka Star obejmuje zarówno chipsy, jak też m.in. chrupki kukurydziane, paluszki, prażynki i popcorn. Produkty są skierowane do różnych grup odbiorców, a nie jak dotychczas Star Chips - głównie do nastolatków.

Produkty Star zyskały nową identyfikację wizualną, opartą na motywach typowych dla świata popkultury i rozrywki (złota gwiazda, ciemnoniebieskie tło, reflektory sceniczne, neonowe liternictwo). Identyfikację marki i grafikę opakowań zaprojektowała agencja SiebertHead.

Kampania wprowadzająca Star na rynek przebiega pod hasłem „Przekąski Star. Gwiazdy wieczoru”. Od początku br. jest prowadzona w telewizji, internecie (m.in. YouTube) oraz w punktach sprzedaży.

Kreację kampanii przygotowała agencja BBDO Warszawa, a media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD.

Dołącz do dyskusji: Przekąski Star zamiast Star Chips. Nowe opakowania i kampania (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jolka
Reklama z napakowanym gościem w telewizji jest żenująca... Po prostu żenująca. Nie wiem o co w niej chodziło twórcom, ale wyszło strasznie kiepsko. Jak w bloku reklamowym pojawia się ta reklama, przełączam kanał, bo nie mogę jej oglądać.
odpowiedź
User
Kachna
A mi się te reklamówki podobają, takie z przymrużeniem oka ;) Swojskie :D
odpowiedź
User
juleklulek
a gdzie trzecia wersja , przecież jest w sieci
odpowiedź