Przetakiewicz, Fijał, Szyc-Nagłowska, Kozierowska o dumie z polskich osiągnięć. Ruszyła społeczna akcja #ZrobiliśmyToWPolsce

Hasztag #ZrobiliśmyToWPolsce sygnuje akcję społeczną promującą dumę z osiągnięć Polski i Polaków. Znane osoby w swoich profili w mediach społecznościowych opowiedziały o tym, co wyróżnia nasz kraj i czym możemy się szczycić.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Przetakiewicz, Fijał, Szyc-Nagłowska, Kozierowska o dumie z polskich osiągnięć. Ruszyła społeczna akcja #ZrobiliśmyToWPolsce
fot. materiały prasowe

Do akcji #ZrobiliśmyToWPolsce zainicjowanej przez Fundację WłączeniPlus, która wystartowała 24 czerwca, przyłączyły się już: Joanna Przetakiewicz, Ada Fijał, Justyna Szyc-Nagłowska, Karolina Cwalina-Stępniak, Magdalena Chorzewska, Tatiana Mindewicz-Puacz, Monika Pryśko, Joanna Chmura i wiele innych.

Za pośrednictwem krótkich materiałów na swoich instagramowych profilach przedstawiają, z czego osobiście są dumne jako Polki oraz nominują kolejne osoby do podzielenia się swoimi przemyśleniami. Akcję na LinkedIn wsparli m.in. Przemysław Gdański (prezes BNP Paribas), Olga Adamkiewicz (Krajowa Grupa Spożywcza), Maciej Herman (Lotte Wedel).

Społeczna akcja o dumnie z polskości

Celem inicjatywy jest budowanie poczucia dumy narodowej i zachwytu nad tym, czego dokonali Polacy oraz co tworzone jest w naszym kraju. Do akcji zaproszonych zostało wielu twórców cyfrowych, liderów opinii oraz celebrytów, a kolejni stale dołączają. Do inicjatywy włączyć się może także każda osoba, która chce się podzielić swoimi przemyśleniami. Kampania We Did It In Poland ma wzmocnić wizerunek Polski jako innowacyjnego, dynamicznego i nowoczesnego kraju, który wnosi istotny wkład w rozwój Unii Europejskiej, oraz skierować uwagę na potencjał polskiej przedsiębiorczości.

Polska potrzebuje pozytywnej narracji, to bardzo ważne, by pokazywać, jak wiele jest powodów, by szczycić się tym, co tworzymy tu w Polsce. Często na co dzień o tym nie myślimy i nie mówimy, stąd pomysł, by podzielić się tym w mediach społecznościowych. Istotne jest, aby zachwycać się także sobą, nieraz największy problem mamy z tym, by powiedzieć na głos „zrobiłam to dobrze, osiągnęliśmy sukces” – mówi Olga Kozierowska, pomysłodawczyni kampanii We Did It In Poland i akcji społecznej #ZrobiliśmyToWPolsce, członkini Rady Organizacji Pozarządowych ds. Prezydencji Polski w Radzie Unii Europejskiej, prezeska Fundacji WłączeniPlus 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu