SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Przetarg na markę Szczecina

Magistrat Szczecina ogłosił przetarg na opracowanie strategii marki. Wyłoniona w przetargu firma ma opracować spójną koncepcję wizerunkową miasta, określić strategię oraz opracować katalog marki.

W ramach tego projektu miasto ma usystematyzować zasady prezentacji i komunikowania, a także zaprojektować system identyfikacji wizualnej. Zgodnie z oczekiwaniami miasta wyłoniona firma lub konsorcjum firm będzie musiała przeprowadzić badania w kraju i zagranicą. Miasto zaplanowało na ten projekt do 500 tys. zł. Firmy zainteresowane wzięciem udziału w przetargu mogą zgłaszać się do Urzędu Miasta do 1. czerwca.

Negocjacje planowane są na połowę lipca. Umowa ma zostać podpisana do końca sierpnia. Całość prac powinna się zakończyć w 2007 r., tak, aby wdrażanie strategii mogło się rozpocząć od 2008 r.

Proto.pl

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Przetarg na markę Szczecina

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl