„Przyjaciółka” z nową szatą graficzną

Od 24 stycznia na rynku pojawi się kolejny numer dwutygodnika „Przyjaciółka” z nowymi rubrykami i szatą graficzną.

NB
NB
Udostępnij artykuł:

Od drugiego wydania w tym roku „Przyjaciółka” będzie miała zmienioną szatę graficzną, nowe rubryki z poradami, oraz powiększony dział kulinarny. Natomiast nadal będzie można znaleźć w dwutygodniku historie czytelników oraz reportaże interwencyjne.

Odmienione pismo zyska bardziej czytelną i przejrzystą strukturę, za zmienioną formułę odpowiada zespół redakcyjny platformy poradnikowej.

Nakład „Przyjaciółki” wyniesie 270 tys. egzemplarzy, cena nie uległa zmianie - 1,99 zł.

Sprzedaż zostanie wsparta kampanią reklamową w TV, magazynach Edipresse, oraz w internecie. Zakup mediów zaplanował dom mediowy MediaCom, a kreację przygotował dział marketingu multimedialnej platformy poradnikowej Edipresse.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana