SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pyszne.pl klientem Komunikacji Plus PR

Do grona klientów Komunikacji Plus PR dołączyło Pyszne.pl, platforma pośrednicząca w zamawianiu jedzenia online.

W ramach podpisanej umowy, agencja należąca do Grupy Komunikacja Plus zapewnia holistyczne wsparcie marki Pyszne.pl zarówno w zakresie brand PR, jak również komunikacji korporacyjnej, a także influencer marketingu oraz media relations.

– Dla Pyszne.pl ważne jest nie tylko kompleksowe wsparcie, ale przede wszystkim profesjonalne i niekonwencjonalne podejście do PR, które znaleźliśmy w agencji Komunikacja Plus. Mamy nadzieję, że wspólnymi siłami uda nam się osiągnąć założone cele komunikacyjne i biznesowe na najbliższy czas, a także wprowadzić w Polsce aktywacje w zakresie PR oraz influencer marketingu, które zapadną w pamięć konsumentów na dłużej – mówi Rafał Wojtczak, regional brand PR Lead South East w Just Eat Takeaway.com.

Po stronie agencji za realizację prac dla marki odpowiada zespół Tech&Consumer, w skład którego wchodzą: Marcin Kuchno, head of tech & consumer, Hubert Rączkowski, PR manager oraz Katarzyna Duda, senior PR consultant.

Pyszne.pl jest marką będącą częścią grupy Just Eat Takeaway.com. Wcześniej za obsługę komunikacji marki odpowiadała agencja Lensomai Communcation.

Dołącz do dyskusji: Pyszne.pl klientem Komunikacji Plus PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl