„Pytanie na śniadanie” z nowym serwisem internetowym

TVP2 uruchomiła nowy serwis internetowy porannego programu „Pytanie na śniadanie”. Ma on odświeżoną szatę graficzną, pojawiły się w nim też materiały specjalnie realizowane na potrzeby strony.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
„Pytanie na śniadanie” z nowym serwisem internetowym

Główne działy serwisu to: moda, kuchnia, zdrowie, gwiazdy, porady i uroda. Znaleźć w nim można poszczególne fragmenty codziennych wydań „Pytania na śniadanie” i felietony stworzone do programu. Nowością są ekskluzywne materiały wideo realizowane wyłącznie do serwisu.

Witrynę wyróżnia m.in. uproszczona do minimum nawigacja. Layout opracowany został w oparciu o nową identyfikację graficzną programu „Pytanie na śniadanie”, która obowiązuje od początku października br.

Serwis przygotowany został w technologii Responsive Web Design, umożliwiającej dostęp do niego za pomocą urządzeń mobilnych.

Za przygotowanie nowej odsłony strony odpowiadał Ośrodek Mediów Interaktywnych TVP.

grafika

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w okresie od 1 września br. do 30 listopada br. „Pytanie na śniadanie“ oglądało średnio 383 tys. osób, co przełożyło się na 8,89 proc. udziału.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?