PZU i agencja Lucky You wzmacnia szeregi IAA Polska

Dwie kolejne organizacje dołączyły do IAA Polska - Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Kurię marketerów wzmacnia PZU, a kurię agencji - Lucky You.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
PZU i agencja Lucky You wzmacnia szeregi IAA Polska
mat.prasowe

– Cieszymy się, że tuż przed zakończeniem kadencji obecnego zarządu do IAA Polska dołączają kolejne dwie firmy. W trakcie całej, dwuletniej kadencji, nasze szeregi zasiliło aż 15 nowych organizacji. Ponad 200 członków to nie tylko dowód zaufania, ale przede wszystkim szansa na jeszcze skuteczniejsze działanie IAA Polska na rzecz całej branży - podkreśla Jerzy Minorczyk, dyrektor generalny IAA Polska.

Grupa PZU, włączając banki, ma 22 mln klientów, w tym 16 mln klientów ubezpieczeniowych. 

Lucky You to poznańska agencja marketingowa specjalizująca się w creative brand marketingu, employer brandingu, działaniach strategicznych i komunikacyjnych, digital, social media oraz ATL/ BTL. W jej portfolio znajdują się takie marki, jak Lidl, Allegro, LPP, Coca-Cola HBC Poland & Baltics oraz liczne branżowe wyróżnienia i nagrody. Więcej informacji na stronie https://www.luckyyou.pl/

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy jest najszerszą, najbardziej wpływową reprezentacją branży marketingowej w Polsce. To jedyna organizacja w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich niemal 200 i to grono stale się powiększa.

IAA Polska jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"