SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Quality Watch i Ogólnopolski Panel Badawczy zajmą się badaniami wizerunku PKP Intercity

Konsorcjum firm Quality Watch i Ogólnopolski Panel Badawczy wygrało przetarg spółki PKP Intercity na realizację badań wizerunkowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Przetarg PKP Intercity dotyczył realizacji badania rynkowego wizerunku marki i efektywności kampanii komunikacyjnej tego przewoźnika.

W odpowiedzi na postępowanie wpłynęło siedem ofert. Złożyły je firmy: 4P Research Mix, Biostat, Danae, Minds and Roses, PBS oraz konsorcja: Insight Lab z Accorp oraz Quality Watch z Ogólnopolski Panel Badawczy.

Spółka do współpracy wybrała wspólną ofertę Quality Watch i Ogólnopolskiego Panelu Badawczego.

Dołącz do dyskusji: Quality Watch i Ogólnopolski Panel Badawczy zajmą się badaniami wizerunku PKP Intercity

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl