Radio Dla Ciebie stawia na wzrost przychodów komercyjnych

Wzrost przychodów reklamowych, wakacyjne eventy i wynajem studia nagraniowego mają zwiększyć dochody poza abonamentowe Radia Dla Ciebie.

rps
rps
Udostępnij artykuł:

Zarząd nadającej w Warszawie i na terenie Mazowsza Regionalnej Rozgłośni Polskiego Radia „Radio Dla Ciebie” w tym roku chce osiągnąć przychód z środków pozaabonamentowych w wysokości 1,8 mln zł. Dotychczas udało się zrealizować ten plan w ponad 60 proc. i uzyskać ponad 1,5 mln zł. zysku brutto.

Dzięki poprawie efektywności pracy działu handlowców RDC podpisało już kontakty na 1,11 mln zł. W całym minionym roku przychody z działalności reklamowej wynosiły nieco ponad 1 mln zł. - Wszyscy publiczni nadawcy borykają się z problemami związanymi z dużym ubytkiem wpływów abonamentowych. My postanowiliśmy wyjść na przeciw tym trudnościom i zwiększamy udział w naszych przychodach z działalności komercyjnej czyniąc to bez straty na jakości naszego programu - mówi prezes Radia Dla Ciebie Piotr Wawrzeński.

Radio chce wynajmować studio nagraniowe i produkcyjne zewnętrznym podmiotom. Mazowiecka rozgłośnia przygotowuje również ofertę szkoleniową z zakresu emisji głosu i komunikacji społecznej. Dla biur podróży specjalizujących się w organizacji wycieczek szkolnych powstał pakiet wycieczek „radio od kuchni”.

- Przez całe lato odwiedzamy szereg miejscowości na Mazowszu. Organizacja tego typu event'ów to nie tylko doskonała promocja stacji w regionach i możliwość bezpośredniego dotarcia do klientów, ale realne pieniądze, które na tych imprezach zarabiamy - podkreśla Piotr Wawrzeński. Największa część dochodów RDC ma jednak pochodzić ze sprzedaży czasu reklamowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?