Radio eM Kielce z kolejnymi częstotliwościami w województwie świętokrzyskim

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji  wyraziła zgodę na rozszerzenie koncesji dla Diecezji Kieleckiej (nadawca Radio eM Kielce). Rozgłośnia będzie nadawać również w lokalizacjach Czarnca (na częstotliwości 94,4 MHz) i Kielce Święty Krzyż (na 91,3 MHz).

nb
nb
Udostępnij artykuł:

Decyzją KRRiT Diecezja Kielecka rozszerzy nadawanie o kolejne dwie częstotliwości. Zgoda Rady dotyczy rozpowszechniania programu radiowego o charakterze społeczno-religijnym. Rozgłośnia była jedyną wnioskującą o częstotliwości 94,4 MHz i 91,3 MHz w województwie świętokrzyskim.

Warunkiem uzyskania koncesji był społeczno-religijny charakter programu, który ma być realizowany poprzez audycje słowne. Mają zajmować nie mniej niż 12 proc. tygodniowego czasu nadawania programu. Inne przekazy słowne, które nie będą pochodziły bezpośrednio od nadawcy wnioskującego o przyznanie koncesji, nie mogą przekroczyć 50 proc. dobowego czasu nadawania programu.

Radio eM odbierane jest na częstotliwości 107,9 MHz na terenie aglomeracji kieleckiej od maja 2014 roku. Redaktorem naczelnym rozgłośni jest ksiądz Leszek Skorupa. Wcześniej katolicka rozgłośnia diecezjalna nadawała w ramach sieci Radio Plus Kielce.

nb
Autor artykułu:
nb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce
Materiał reklamowy

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż