SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radio Eska w wakacje z dwoma, a nie trzema blokami reklam w godzinie

Wystartowała kampania reklamowa Radia Eska. Spot z udziałem prezenterów stacji promuje letnią ramówkę hasłem „Na Lato: Jeszcze Więcej Hitów Na Czasie!”.  Latem radio w ciągu dnia emituje dwa, a nie trzy bloki reklamowe na godzinę.

 

Article

Spot promujący letnią ramówkę stacji pojawia się w telewizyjnych kanałach tematycznych i internecie w wersjach 20 i 15 sekundowych. - Chcieliśmy pokazać DNA marki Eska, które wyraża się w pozytywnej energii przenoszonej za pośrednictwem muzyki - komentuje Andrzej Descours, brand manager Radia Eska.

W spocie wykorzystano utwór sanah „Invisible Dress (Maro Music x Skytech Remix)”.

Za opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii odpowiada dział promocji Radia Eska. Producentem reklamy jest ZPR Media.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Dwa, a nie trzy bloki reklamowe na godzinę

Obowiązująca do końca sierpnia wakacyjna ramówka Radia Eska opiera się na większej ilości muzyki w programie. - W wakacje stawiamy na nasz znak rozpoznawczy: starannie wyselekcjonowane, najbardziej aktualne Hity Na Czasie - informuje Olgierd Wojtkowiak, dyrektor programowy & muzyczny Radia ESKA - W paśmie dziennym oferujemy świetnie ułożone muzyczne sety składające się z kilkunastu hitów granych bez przerywania blokiem reklamowym - dodaje.

Wakacyjną ofertę programową sieci uzupełniają najważniejsze wiadomości o poranku oraz całodniowe raporty o lokalnej pogodzie, utrudnieniach w ruchu i wakacyjnych imprezach w mieście. Stacja przygotowała dla swoich słuchaczy również liczne konkursy.

Udział Radia Eska pod względem słuchania w okresie od marca do maja 2021 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 7,6 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Radio Eska w wakacje z dwoma, a nie trzema blokami reklam w godzinie

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zbig
No nie mogę... w Esce są teraz rzadziej reklamy niż w Polskim Radiu...
odpowiedź
User
Mateusz
No nie mogę... w Esce są teraz rzadziej reklamy niż w Polskim Radiu...

A można nawet powiedzieć, że w Polskim Radiu jest już więcej reklam niż nawet w Esce... słabe to ... naprawdę nie wiem za co płacimy na to badziewie ... żeby 12 osobowa ekipa mogła sobie pojechać na wycieczkę do Tokio - naprawdę (sic!), podczas gdy inne radia stąd zrobią lepsze relacje z olimpiady bez-kosztowo,,ale kto bogatemu zabroni, jeszcze nie za swoją kasę... relacje w 357 z Euro były rewelacyjne - komentarz meczy 5 osobową ekipą i z humorem i fachowo... jeszcze obecnie jak trafię na powtórkę meczu to odpalam z podcastu i jest świetna zabawa
odpowiedź
User
Anka
a ja słucham Eski, i co z tego, że leci lekka muzyczka, może nie ma jazzu, rocka i jakichś tam reportaży i całej tej publicystyki, nie ma polityki, nie muszę słuchać żadnych Mannów ani Ciechanów, wysiłek intelektualny mam na co dzień od rana w pracy, do wieczora z dzieciakami, od radia oczekuję oderwania i takiego klimatu jaki daje właśnie eska
odpowiedź