SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radio ZET Chilli chce pozyskać słuchaczy Radia PiN. “Nie masz już ulubionego radia?”

Grupa Eurozet ruszyła z kampanią reklamową Radia ZET Chilli. Realizowana jest ona pod hasłem “Nie masz już ulubionego radia?”.

Article

Stacja podaje, że celem kampanii jest pozyskanie słuchaczy, ceniących wartościową muzykę, którzy w wyniku ostatnich zmian na rynku radiowym stracili swoje rozgłośnie pierwszego wyboru. Zmiana taka dotyczyła Radia PiN, które zmodyfikowało playlistę i gra obecnie znacznie mniej utworów jazzowych (więcej na ten temat).

Akcja promocyjna Radia ZET Chilli realizowana będzie w portalach Onet i Wirtualna Polska. Kampanię zaplanował dział promocji Grupy Eurozet.

Z danych Radio Track wynika, że średni udział Radia ZET Chilli w okresie od listopada ub.r. do stycznia br. wyniósł 0,4 proc. (dowiedz się więcej).

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Radio ZET Chilli chce pozyskać słuchaczy Radia PiN. “Nie masz już ulubionego radia?”

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mikser
A ja już myślałem, że do kampania skierowana do byłych słuchaczy Planety Fm... :-D
23 9
odpowiedź
User
a tam
dalej braku pomysłu na stacje... i to wszystkie... :(
18 8
odpowiedź
User
jazz nie chilli
Tak jakby Chilli grało jazz....
20 9
odpowiedź
User
adam
PIN ma wciąz jeszcze w miarę dobrze robione informacje . I programy , zwłaszcza popołudniowy program publicystyczno-gospodarczy. A Czili to muzyka z windy i nic więcej
27 10
odpowiedź
User
hejter Eurozetu
Trudno komentować zmiany w radiu, które jest zarządzane przez debili dokonujących absurdalnych i kompletnie niczego nie wnoszących zmian takich jak korekta nazwy z Chilli ZET na Radio ZET Chilli
16 11
odpowiedź