Radio ZET na autobusach

1 lutego br. ogólnopolska kampania promocyjna Radia Zet zorganizowana przez CAM - City Ambient Media na autobusach

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Po ulicach wszystkich dużych miast przez kilka miesięcy będą jeździły autobusy promujące Radio Zet. Na layoucie umieszczono wizerunek Krzysztofa Krawczyka, Anny Marii Jopek, Kory i Ryszarda Rynkowskiego.

Kampania "Radio Zet - Tylko wielkie przeboje" to pierwsza tak intensywna kilkumiesięczna kampania na autobusach. Akcja promocyjna ma charakter ogólnopolski, po raz pierwszy wykorzystano tak dużą liczbę autobusów na terenie całej Polski. W kampanii wykorzystano powierzchnię na tyle autobusów Full Back. Pozwoli to zaprezentować możliwości niestandardowych nośników reklamy - autobusów miejskich. Plan mediowy kampanii przygotował dom mediowy Optimedia.

Za wyborem kampanii autobusowej przemawia kilka czynników. Konsumenci coraz więcej czasu spędzają poza domem, ruch przyciąga wzrok, autobusy i tramwaje są nieodłączną częścią krajobrazu ulicy. Ocenia się, że efekty kampanii transit advertising trwają dwa razy dłużej niż w przypadku kampanii outdoorowej. Kampania na tej powierzchni pozwala na dotarcie do kierowców, ich pasażerów i przechodniów dzięki długiemu czasowi ekspozycji - czytamy w komunikacie nadawcy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"