SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Dzień dobry bardzo” w kampanii reklamowej Radia ZET (wideo)

Startuje wizerunkowa kampania reklamowa Radia ZET (należącego do Eurozetu) pod hasłem „Dzień dobry bardzo”, które jest też nazwą porannego pasma stacji. Akcję Eurozet przygotował wspólnie z Filip Haman Tofi Productions i Zenith.

Article

- Koncentrujemy się na pozytywnym przekazie, jaki płynie z radia od rana. Chcemy, aby Radio ZET było otwarte na ludzi. Nie tylko towarzyszyło słuchaczom w ich codziennych czynnościach, ale też inspirowało i było blisko nich i dla nich - opisuje kampanię Maria Kulawik, marketing manager Radia ZET.

Akcja startuje 1 czerwca, będzie realizowana w telewizji, kinach, internecie oraz na ekranach LED w centrach handlowych i dworcach PKP w kilkudziesięciu miastach. Wszędzie będą emitowane 15-sekundowe spoty.

 

Za kreację kampanii odpowiadał zespół marketingu Eurozetu. Produkcją spotu zajął się Filip Haman Tofi Productions, a zakupem mediów - dom mediowy Zenith.

Według badania Radio Track od lutego do kwietnia br. Radio ZET miało 11,8 proc. udziału w rynku słuchalności, wobec 12,4 proc. rok wcześniej.

Nowa ramówka Radia ZET

Na początku br. w ramówce Radia ZET zaszły spore zmiany. Od początku stycznia poranek „Dzień dobry Bardzo” od poniedziałku do piątku (godz. 6.00-10.00) prowadzi duet Marcin Sońta i Mateusz Ptaszyński. Następnie mikrofon przejmie Agnieszka Kołodziejska, która jest gospodynią pasma „Siła muzyki” (godz. 10.00-14.00).

Informacyjno-rozrywkowe „Uważam ZET” do godziny 18.00 prowadzą Ewelina Pacyna i Damian Michałowski. Natomiast gospodarzem wieczornej „Siły muzyki” (między 18.00 a 21.00) został Marcin Łukasik.

Codziennie od godz. 21.00 na antenie Radia ZET usłyszeć można nowe dwugodzinne programy autorskie: „Coolturalny wieczór” Tomasza Kasprzyka (poniedziałek), „Nie ZŁY pacjent w Radiu ZET” Michała Figurskiego (wtorek), „Planeta singli” Macieja Stuhra i Agnieszki Więdłochy (środa), „Halo ZET” Marcina Łukasika i Kamila Nosela (czwartek) oraz „ZET na punkcie muzyki” Marcina Wojciechowskiego (piątek).

Weekendowe wydanie „Dzień dobry bardzo” prowadzi Tomasz Kasprzyk. Poza tym bez zmian emitowane są wywiady Szymona Majewskiego w „Nie mam pytań”, Tomka Michniewicza oraz Michała Korościela i Huberta Radzikowskiego. W sobotnie wieczory emitowana jest natomiast „Lista przebojów Radia ZET” Marcina Wojciechowskiego.

W styczniu wyemitowano natomiast pierwsze wydanie audycji „Kocham cię kino”, którą przygotowuje i prowadzi Grażyna Torbicka. Od stycznia z Radiem ZET współpracuje też Beata Tadla: jest gospodynią sobotniej audycji „To właśnie weekend”, a od marca prowadzi też „StereoTYP”.

Roszady w Radiu ZET

W październiku 2018 r. z Radiem ZET pożegnała się szefowa anteny Agnieszka Siemiak-Harton. Ze stacją była związana przez 24 lata.

Jednocześnie funkcję redaktora naczelnego po ponad roku przestał pełnić Sławomir Assendi, zastąpił go Michał Celeda. Natomiast na stanowisku dyrektora muzycznego Radia ZET Zbigniew Zegler został zastąpiony przez Agnieszkę Woźniak.

Z końcem listopada Radio ZET pożegnało się z Marzeną Chełminiak, która była związana ze stacją od jej startu w 1990 roku. Zespół rozgłośni zwrócił się w tej sprawie o wyjaśnienia do zarządu Eurozetu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Dzień dobry bardzo” w kampanii reklamowej Radia ZET (wideo)

40 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
WTF
,,Dzień dobry bardzo" ?! Czy to jest w ogóle po polsku?!
18 13
odpowiedź
User
Żaba
Jeju, nie wierzę, że w 2019 można robić jeszcze coś tak słabego. Widać, że zabrakło kasy na prawdziwą kreację i produkcję.
Na serio, dzisiaj już nie pokazuje się w spotach radiowych kręcenia gałą! Poza tym, jaki to ma dać mi przekaz? Jak mnie przekonać do włączenia radia? Kawą?!
26 8
odpowiedź
User
Wylot Żurawi
Po ostatniej kampanii reklamowej z trumienką i harcach z króliczkami w studio Radia ZET Francuzi od razu oddali cały Eurozet Czechom. Ciekawe, co Agora zrobi po kolejnej słabiźnie bez polotu, którą promuje ta sama ekipa?
14 2
odpowiedź
User
Obserwator
Brak pomysłu, zero kreatywności, nuda i nic ciekawego. ZETka pozbyła się z ekipy najbardziej wartościowych ludzi, więc nic dziwnego, że nawet reklamie brakuje charakteru. W kółko te same błędy. Agora nie powinna iść tą drogą.
15 4
odpowiedź
User
rem
I pomyśleć, że jeszcze niedawno wycofano się z tej nazwy i wprowadzono "Poranek z radiem Zet".
Brak konsekwencji i jakiejkolwiek strategii!
19 0
odpowiedź