SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RadioZET.pl zwiększa przewagę nad RMF24.pl, mocno w dół Eska.pl i PolskieRadio.pl (TOP10)

Wśród serwisów stacji i nadawców radiowych liderem jest bez zmian RadioZET.pl, które po wzroście w skali miesiąca zwiększyło przewagę nad RMF24.pl. Eurozet ma w czołowej dziesiątce trzy witryny, a Grupa RMF - cztery. Największe spadki odwiedzalności zanotowały Eska.pl i PolskieRadio.pl.

Article

W lipcu RadioZET.pl (Eurozet) odwiedziło 6,89 mln realnych użytkowników (to 24,66 proc. wszystkich polskich internautów), wykonując 57,46 mln odsłon - wynika z danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Serwis w obu tych statystykach jest zdecydowanym liderem wśród witryn stacji i nadawców radiowych. Zajmujące drugą pozycję RMF24.pl (Grupa RMF) miało 4,76 mln użytkowników i 23,83 mln odsłon, a trzecia Eska.pl (Grupa Radiowa Time) -  3,37 mln użytkowników i 13,92 mln odsłon.

W rankingu są jeszcze dwie witryny Eurozetu i trzy Grupy RMF. Do pierwszego nadawcy należą też Antyradio.pl (2,46 mln użytkowników i 9,34 mln odsłon w lipcu) oraz ChilliZET.pl (2,4 mln użytkowników i 8,38 mln odsłon), a do drugiego - RMF.FM (2,19 mln odwiedzających i 10,62 mln odsłon), RMFmaxxx.pl (1,03 mln użytkowników i 4,4 mln odsłon) oraz RMFon.pl (949,1 tys. użytkowników i 7,89 mln odsłon).

Na TOKFM.pl (Grupa Radiowa Agory) 1,31 mln internautów wykonało 3,86 mln odsłon, a PolskieRadio.pl odwiedziło 1,03 mln użytkowników.

Ponieważ nie wszystkie strony z zestawienia są objęte w badaniu Gemius/PBI audytem site-centric, nie podano statystyk dotyczących średniego czasu korzystania z nich.

Z czerwca na lipiec RadioZET.pl zyskało 348,8 tys. użytkowników i 15,92 mln odsłon (to odpowiednio 5,3 i 38,3 proc. w górę). Dzięki temu powiększyło przewagę nad RMF24.pl, które zanotowało spadek o 843,3 tys. odwiedzających i 4,1 mln odsłon (czyli o 15 i 14,7 proc.).

Mocno zmalała też odwiedzalność kilku innych serwisów. Eska.pl straciła 1,02 mln użytkowników i 4,05 mln odsłon (23,3 i 22,5 proc. w dół), RMF.FM - 337,5 tys. użytkowników i 874,2 tys. odsłon (13,4 i 7,6 proc.), TOKFM.pl - 307,9 tys. użytkowników i 692 tys. odsłon (19,1 i 15,2 proc.), a PolskieRadio.pl - 309,8 tys. użytkowników (23,1 proc.).

Za to Antyradio.pl zyskało 181 tys. odwiedzających i 1,11 mln odsłon (to 7,9 i 13,5 proc. w górę), a ChilliZET.pl przy minimalnym spadku liczby użytkowników zanotowało wzrost o 1,73 mln odsłon (26 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: RadioZET.pl zwiększa przewagę nad RMF24.pl, mocno w dół Eska.pl i PolskieRadio.pl (TOP10)

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hybryda
Eska Info trafiła do eksperta od portali. Eska powinna iść w te same ręce, a wtedy wróciłaby na szczyty chwały.
3 3
odpowiedź
User
hm
se.pl i zet to chyba teraz najdynamiczniej rozwijajace sie portale w kraju
11 10
odpowiedź
User
lpo
Czyli polski odbiorca mało wymagający. Patrz popularność Super Expres, fakt.
5 3
odpowiedź
User
Robert
To dobrze że Zetka jest najpopularniejsza, ciekawi mnie za to, taka niska sluchalnosc czy te badania są naprawdę wiarygodne, coś mi tu nie gra.
7 8
odpowiedź
User
@Robert
Bo to są zupełnie różne media, które ktoś robi źle. Zamiast budować moc radia internetem, to oni się skupiają na tym, żeby internet miał jak największe zasięgi. Po prostu tak jest łatwiej... A radio cierpi.
11 3
odpowiedź