RadioZET.pl zwiększa przewagę nad RMF24.pl, mocno w dół Eska.pl i PolskieRadio.pl (TOP10)

Wśród serwisów stacji i nadawców radiowych liderem jest bez zmian RadioZET.pl, które po wzroście w skali miesiąca zwiększyło przewagę nad RMF24.pl. Eurozet ma w czołowej dziesiątce trzy witryny, a Grupa RMF - cztery. Największe spadki odwiedzalności zanotowały Eska.pl i PolskieRadio.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W lipcu RadioZET.pl (Eurozet) odwiedziło 6,89 mln realnych użytkowników (to 24,66 proc. wszystkich polskich internautów), wykonując 57,46 mln odsłon - wynika z danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Serwis w obu tych statystykach jest zdecydowanym liderem wśród witryn stacji i nadawców radiowych. Zajmujące drugą pozycję RMF24.pl (Grupa RMF) miało 4,76 mln użytkowników i 23,83 mln odsłon, a trzecia Eska.pl (Grupa Radiowa Time) -  3,37 mln użytkowników i 13,92 mln odsłon.

W rankingu są jeszcze dwie witryny Eurozetu i trzy Grupy RMF. Do pierwszego nadawcy należą też Antyradio.pl (2,46 mln użytkowników i 9,34 mln odsłon w lipcu) oraz ChilliZET.pl (2,4 mln użytkowników i 8,38 mln odsłon), a do drugiego - RMF.FM (2,19 mln odwiedzających i 10,62 mln odsłon), RMFmaxxx.pl (1,03 mln użytkowników i 4,4 mln odsłon) oraz RMFon.pl (949,1 tys. użytkowników i 7,89 mln odsłon).

Na TOKFM.pl (Grupa Radiowa Agory) 1,31 mln internautów wykonało 3,86 mln odsłon, a PolskieRadio.pl odwiedziło 1,03 mln użytkowników.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/radio-wyniki-sluchalnosci-maj-lipiec-2019-rmf-fm-jedynka,7170860293601409a ##

Ponieważ nie wszystkie strony z zestawienia są objęte w badaniu Gemius/PBI audytem site-centric, nie podano statystyk dotyczących średniego czasu korzystania z nich.

grafika

Z czerwca na lipiec RadioZET.pl zyskało 348,8 tys. użytkowników i 15,92 mln odsłon (to odpowiednio 5,3 i 38,3 proc. w górę). Dzięki temu powiększyło przewagę nad RMF24.pl, które zanotowało spadek o 843,3 tys. odwiedzających i 4,1 mln odsłon (czyli o 15 i 14,7 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/radio-codziennie-dociera-do-72-proc-polakow-sredni-czas-sluchania-wynosi-268-minut-raport-za-i-polrocze,7170860802086529a ##

Mocno zmalała też odwiedzalność kilku innych serwisów. Eska.pl straciła 1,02 mln użytkowników i 4,05 mln odsłon (23,3 i 22,5 proc. w dół), RMF.FM - 337,5 tys. użytkowników i 874,2 tys. odsłon (13,4 i 7,6 proc.), TOKFM.pl - 307,9 tys. użytkowników i 692 tys. odsłon (19,1 i 15,2 proc.), a PolskieRadio.pl - 309,8 tys. użytkowników (23,1 proc.).

Za to Antyradio.pl zyskało 181 tys. odwiedzających i 1,11 mln odsłon (to 7,9 i 13,5 proc. w górę), a ChilliZET.pl przy minimalnym spadku liczby użytkowników zanotowało wzrost o 1,73 mln odsłon (26 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem