Na Facebooku "Tygodnik Nie" w tym roku angażował mocniej niż "Wyborcza" i Onet. Na czele TVN24

Na Facebooku w tym roku najwięcej interakcji wygenerowały profile TVN24, Goniec.pl i FAKT24.pl. Czwarty był "Tygodnik Nie", angażujący mocniej niż duże media, jak TVP Sport,"Gazeta Wyborcza", Onet, TVP Info - wynika z rankingu Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Ranking popularności profili mediów na Facebooku w od listopada 2021 do grudnia 2022 wygrał TVN24 - podaje Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. Profil stacji uzyskał łącznie ponad 22,5 mln interakcji. Na miejscu drugim z wynikiem niemal 15,5 mln interakcji, uplasował się Goniec.pl. Podium zamknął FAKT24.pl, który miał ponad 15 mln interakcji ze strony użytkowników.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tygodnik-nie-instagram-koniec-dlaczego-kto-to-jest-michal-marszal ##

TVN24 rządzi na Facebooku w Polsce

TVN24 dominuje też na Facebooku pod względem liczby wpisów (24,5 tys. postów). Onet opublikował niemal 23 tys. wpisów Natemat.pl ponad 19,6 tys., a Wirtualna Polska ponad 19,5 tys. postów).

Najczęściej komentowane posty zamieszczono na profilu Goniec.pl (ponad 4,6 mln komentarzy). Najwięcej polubień miał TVN24 (ponad 8,6 mln), zaś największą liczbę udostępnień zdobył profil Goniec.pl (ponad 1,5 mln udostępnień).

grafika

Autorzy badania podsumowują, że w roku 2022 TVN24, Goniec.pl i FAKT24.pl wypadły w zestawieniu najkorzystniej, najbardziej angażując swoich fanów do wejścia w interakcję.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-kanaly-informacyjne-tvn24-lider-tvp-info-listopad-news24-gdzie-ogladac-czarna-plansza ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media