SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Otsochodzi w nowej kampanii "Heineken Silver for real"

Raper Otsochodzi został twarzą kampanii reklamowej piwa Heineken Silver (Grupa Żywiec).

Na potrzeby reklamy Heineken Silver stworzono materiały wideo dotyczące trzech sytuacji z życia Gen Z – domówkę, imprezę na tarasie oraz wizytę w food trucku. Co ciekawe, bohater filmów z food truckiem może być znany fanom Otsochodzi – występował już bowiem w klipie do utworu „AHA”.

Tancerka i lasery ze spotu „Impreza” stanowią natomiast nawiązanie do klimatu z teledysku do utworu „Moonwalk” grupy OIO, którego 1/3 jest Otsochodzi. Wszystkie spoty można oglądać w internecie od 18 lipca.

Autorem filmów jest Daniel Jaroszek, który współpracował już z Otsohodzi przy okładce płyty „Miłość”.

Autorem konceptu kreatywnego jest 2012 Agency, zajmująca się także nadzorem nad realizacją projektu.  Reżyserem spotów jest Daniel Jaroszek, operatorem – Igor Połaniewicz, a za produkcję odpowiada Graffiti Films. Ze strony managementu artysty współpracę nadzoruje Jan Porębski/2020 works. Media dla marki Heineken planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Obsługę PR zapewnia agencja HOPE.

Dołącz do dyskusji: Otsochodzi w nowej kampanii "Heineken Silver for real"

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
...
nie jest chyba dobrze jak dwudziesto paro latki wystylizowane na nastolatki reklamują alkohol jakim jest piwo
odpowiedź
User
yesman
nie jest chyba dobrze jak dwudziesto paro latki wystylizowane na nastolatki reklamują alkohol jakim jest piwo

Prawnie w reklamie piwa aktorzy nie mogą mieć mniej niż 25 lat, więc to nie jest kwestia dobrze czy źle tylko kwestia prawna :)
odpowiedź