SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ratownicy GOPR w reklamie piwa Tatra (wideo)

Bohaterami nowego spotu telewizyjnego piwa Tatra (produkowanego przez Grupę Żywiec) są ratownicy z Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego, które sponsoruje marka. Kampanię przygotowały firmy Heart & Brain, Houdini Film, Media Vest i Roots PR.

15-sekundowy spot pokazuje odbywającą się w zimowych warunkach wspinaczkę ratowników GOPR. W reklamie wyliczane są wartości i predyspozycje ważne w tej pracy, które są podobne do walorów, z którymi chce być kojarzona Tatra jako piwo „z charakterem”.

Spot informuje też, że Tatra od prawie siedmiu lat wspiera GOPR. - Sponsoring GOPR wpisuje się w wizerunek Tatry. Ratownicy górscy uosabiają cechy bliskie marce, takie jak szacunek, zaufanie i siła charakteru - tłumaczy Magdalena Tondera, senior brand manager Tatry.

Reklama będzie emitowana w największych kanałach ogólnych oraz wybranych stacjach tematycznych.

Kreację kampanii przygotowała agencja Heart & Brain, a produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Houdini Film. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Vest, natomiast za komunikację public relations odpowiada agencja Roots PR.

Dołącz do dyskusji: Ratownicy GOPR w reklamie piwa Tatra (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
:)
"Tatra" kojarzy się z Tatrami a z Tatrami TOPR a nie GOPR ... bez sensu ...
odpowiedź
User
pavv
Tatra to nie jest piwo, a napój piwoszczynopodobny o smaku imitującym smak piwa.
odpowiedź
User
Matt
Poza tym niezły zgrzyt wizerunkowy, jeśli chodzi o GOPR - skojarzenie działalności ratowniczej z marką piwa/alkoholem, którego nadużywanie jest częstą przyczyną wypadków na stokach czy nieprzemyślanych decyzji w kontekście turystyki wysokogórskiej, a więc ewidentnie przysparza roboty ratownikom. Ewidentny fail. Oj, GOPR-om przydałby się jakiś spec od strategii.
odpowiedź