Rebel Media dla grupy spółek Danone

Przetarg grupy spółek Danone na obsługę działań niestandardowych rozstrzygnięty – będzie je realizować Rebel Media.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Rebel Media dla grupy spółek Danone

Agencja mediowa Rebel Media zajmie się takimi działaniami w telewizji, jak: lokowanie produktu czy produkcje dedykowanego contentu dla marek grupy spółek Danone. Rozpoczęto już realizację umowy. 

Pierwsza, większa współpraca z klientem będzie miała miejsce przy lokowaniach produktów grupy spółek Danone – wody Żywiec Zdrój Mocny gaz oraz jogurtów YoPro – w serialu „Gra na Maksa”, emitowanym w stacjach TVP. Kolejny sezon tego serialu komediowego jest już w produkcji z okazji Euro 2024 i będzie łączył życiowe perypetie bohaterów z wydarzeniami sportowymi.

– Rozpoczęliśmy współpracę z Rebel Media, ponieważ wierzymy, że działania z obszaru branded content, w tym aktywne lokowanie produktów w kontekstowo dopasowanych programach, stanowią doskonałe uzupełnienie naszej standardowej obecności w telewizji. Dzięki doświadczeniu agencji w tworzeniu niestandardowych działań reklamowych, jesteśmy przekonani, że nasze produkty zostaną przedstawione w atrakcyjny sposób, a dzięki nowym formatom telewizyjnym dotrą do jeszcze szerszej grupy odbiorców – mówi Dorota Jóźwiak-Jakubowska, head of media & ICP w grupie spółek Danone.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska