Rebel Media dla grupy spółek Danone

Przetarg grupy spółek Danone na obsługę działań niestandardowych rozstrzygnięty – będzie je realizować Rebel Media.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Rebel Media dla grupy spółek Danone

Agencja mediowa Rebel Media zajmie się takimi działaniami w telewizji, jak: lokowanie produktu czy produkcje dedykowanego contentu dla marek grupy spółek Danone. Rozpoczęto już realizację umowy. 

Pierwsza, większa współpraca z klientem będzie miała miejsce przy lokowaniach produktów grupy spółek Danone – wody Żywiec Zdrój Mocny gaz oraz jogurtów YoPro – w serialu „Gra na Maksa”, emitowanym w stacjach TVP. Kolejny sezon tego serialu komediowego jest już w produkcji z okazji Euro 2024 i będzie łączył życiowe perypetie bohaterów z wydarzeniami sportowymi.

– Rozpoczęliśmy współpracę z Rebel Media, ponieważ wierzymy, że działania z obszaru branded content, w tym aktywne lokowanie produktów w kontekstowo dopasowanych programach, stanowią doskonałe uzupełnienie naszej standardowej obecności w telewizji. Dzięki doświadczeniu agencji w tworzeniu niestandardowych działań reklamowych, jesteśmy przekonani, że nasze produkty zostaną przedstawione w atrakcyjny sposób, a dzięki nowym formatom telewizyjnym dotrą do jeszcze szerszej grupy odbiorców – mówi Dorota Jóźwiak-Jakubowska, head of media & ICP w grupie spółek Danone.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta