SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reckitt Benckiser ogłasza przetarg na globalny budżet medialny

Firma Reckitt Benckiser ogłosiła przetarg na globalne planowanie izakup mediów.

Wartość globalnego budżetu medialnego firmy, do której należątakie marki jak Airwick, Clearasil, Dettol, Vanish i Veet, szacujesię na około 800 milionów funtów.

Obecnie za medialną obsługę Reckitt Benckiser na różnych rynkachodpowiadają m.in. domy mediowe OMD, MPG i ZenithOptimedia.

W pierwszej fazie postępowania przetargowego firma będzierozmawiać właśnie z tymi agencjami, a po tych wstępnych dyskusjachprzegląd będzie mógł zostać otwarty również na inne agencje.

W ubiegłym roku Reckitt Benckiser zwiększył swoje nakładymedialne o 26 procent, do poziomu 800 milionów funtów, a przychodyfirmy wzrosły o 25 procent, do 6,6 miliarda funtów. Z kolei w Ikwartale bieżącego roku zanotowała ona wyższy od spodziewanegoprzez analityków, 35-procentowy wzrost zysku.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Reckitt Benckiser ogłasza przetarg na globalny budżet medialny

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl