Reddit i Omnicom ze strategiczną umową. Wspólne działania i narzędzia marketingowe

Serwis społecznościowy Reddit oraz koncern Omnicom Media Group zawarły strategiczną umowę o partnerstwie w segmencie działań marketingowych i reklamowych. Według porozumienia klienci OMD uzyskają między innymi dedykowane narzędzia oraz wsparcie zespołu Reddita mające zapewnić optymalne dotarcie z przekazem reklamowym do użytkowników platformy społecznościowej.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Reddit to platforma społecznościowa działająca w sieci od 2005 r., pozwala ona głównie na zamieszczanie przez użytkowników linków do rozmaitych treści w internecie. Obecnie największym udziałowcem firmy jest Advance Publications, spółka należąca do koncernu medialnego Conde Nast.

Według danych udostępnianych przez serwis ma on ponad 52 mln aktywnych użytkowników dziennie, miesięcznie notuje z górą 50 mld odsłon, na platformie funkcjonuje także ok. 100 tys. rozmaitych społeczności.

Reddit razem z Omnicom

Reddit czerpie swoje przychody głównie z wpływów reklamowych, jednak nie są to rekordowe kwoty. Zgodnie z danymi z 2019 r. firma zanotowała 120 mln dol. przychodów. Reddit nigdy nie przynosił zysku, natomiast w ciągu trzech lat (2014-2019) zdołał pozyskać finansowanie w kwocie przekraczającej 850 mln dol.

Teraz poinformowano, że Reddit zawarł strategiczne, biznesowe porozumienie o współpracy z koncernem Omnicom Media Group (OMD). To pierwsza umowa serwisu z tak dużym podmiotem działającym w segmencie marketingu i reklamy.

Zgodnie z informacjami podanymi przez partnerów klienci OMD z takich agencji jak Hearts & Science, PHD czy Resolution uzyskają dodatkowe możliwości prowadzenia na Reddit skutecznych działań.

Według zapowiedzi zespół kreatywny Reddita oraz OMD będą ściśle współpracować nad opracowaniem najlepszych strategii dla konkretnych klientów z uwzględnieniem specyfiki serwisu oraz korzystających z niego użytkowników.

W ramach współpracy Reddit odda też w ręce Omnicom dedykowane narzędzia ułatwiające m.in. szkolenia, testowanie konkretnych produktów oraz mierzenie skuteczności działań w serwisie na podstawie głębokich analiz danych dotyczących użytkowników.

Grupa reklamowa Omnicom zanotowała w 2020 roku spadek przychodów o 11,9 proc. względem 2019 roku, do 13,2 mld dolarów. Spółka liczy na poprawę wyników w II kwartale br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych