Reddit przejmuje Dubsmasch. Chce wejść na podwórko TikToka

Serwis społecznościowy Reddit zawarł umowę przejęcia aplikacji Dubsmasch pozwalającej na tworzenie i publikowanie w sieci krótkich klipów wideo. Kwota transakcji nie jest znana. Dzięki przejęciu Reddit może stać się potencjalnym konkurentem dla takich platform jak TikTok.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Reddit to platforma społecznościowa działająca w sieci od 2005 r., powala ona głównie na zamieszczanie przez użytkowników linków do rozmaitych treści w internecie.

Z kolei Dubsmasch jest mobilną aplikacją umożliwiającą tworzenie i zamieszczanie w sieci krótkich treści wideo.

Dubsmasch w rękach Reddita

Teraz poinformowano, że na podstawie zawartego porozumienia Reddit przejmie Dubsmasch. Wartości transakcji nie ujawniono, zgodnie z zapowiedzią zostanie ona zrealizowana w gotówce oraz udziałach.

Według planu Dubsmasch pozostanie na rynku, nie będzie też w firmie żadnych zmian personalnych.

Reddit wyjaśnia na swojej stronie, że chociaż oferuje obecnie możliwość strumieniowania wideo na swojej platformie, to dzięki przejęciu uzyska dodatkowe narzędzia edycyjne, które będzie mógł zaoferować swoim użytkownikom. To zaś może oznaczać, że Reddit chce konkurować z takimi platformami jak np. TikTok.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style