SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"M jak miłość" najdroższe w cenniku reklamowym TVP, 146,1 tys. zł za 30-sekundowy spot

W opublikowanym przez Biuro Reklamy Telewizji Polskiej cenniku reklamowym na grudzień br. najwyżej wyceniono reklamy emitowane przy serialu "M jak miłość" w TVP2. Nieznacznie mniej trzeba też zapłacić za spot przy programie "Rolnik szuka żony" w TVP1.

Obsada "M jak miłość", fot. MTL MaxfilmArticle

146,1 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.) kosztuje reklama przy serialu "M jak miłość" w TVP2. Stawki przy pozostałych serialach w telewizyjnej Dwójce są nieco niższe. Spot przy "Barwach szczęścia" wyceniono na maks. 104,1 tys. zł, przy "Na dobre i na złe" - na 91,9 tys. zł.

Za reklamę przy "You can dance" trzeba zapłacić 40,2 tys. zł, a za spot przy finałowym odcinku "The Voice of Poland" (emisja 4 grudnia br.) - 99,1 tys. zł.

31 grudnia TVP będzie transmitować koncert sylwestrowy "Sylwester Marzeń z Dwójką" - reklamę w tym paśmie wyceniono na 95,9 tys. zł.

Najdroższa reklama w TVP1 kosztuje 132 tys. zł. To spot przy programie "Rolnik szuka żony". 116,1 tys. zł kosztuje maksymalnie spot przy transmisji z zawodów w skokach narciarskich.

Marketerzy zainteresowani reklamą przy "Wiadomościach" zapłacą 116,1 tys. zł. Reklamę przy prognozie pogody wyceniono na 118,9 tys. zł w niedziele i 102,2 tys. zł w dni robocze. Stawki dla reklam przy serwisie sportowym wynoszą z kolei odpowiednio 48,8 tys zł i 56,6 tys. zł.

Reklama przy serialu "Na sygnale" kosztuje 77,1 tys. zł, przy "Ojcu Mateuszu" - 86 tys. zł, przy "Wojennych dziewczynach" - 89,2 tys. zł, a przy "Komisarzu Alexie" - 53,2 tys. zł.

8 grudnia TVP1 pokaże mecz w Ligi Mistrzów - stawka za spot przy tej transmisji wynosi maks. 89,2 tys. zł.

Biuro Reklamy TVP jako pierwsze podało ceny reklam na grudzień br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "M jak miłość" najdroższe w cenniku reklamowym TVP, 146,1 tys. zł za 30-sekundowy spot

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Terier
"116,1 tys. zł kosztuje maksymalnie spot przy transmisji z zawodów w skokach narciarskich.", powodzenia reklamodawcy, zapłacicie za Skoki, a skoków nie mają. Nie rozumiem, jak telewizja Partyjna ustala cennik? Jeszcze im mało kasy, którą od nas wyciągnie głowa na TV?
odpowiedź